Cu leapsa pe leapsa calcand

Am fost lovit de o leapsa mistica! De la Vienela. Iaca consecintele:

1. Crezi în supranatural? Ce fel de supranatural? Fantome, bântuiri, poltergeist, posesii demonice, blesteme, ocult, vrăjitorie, clarvăzători, medium-uri, psychics, miracole, minuni?

1. Nu. (zis exact pe tonul lui Bruce Willis, in Al Cincilea Element, cand incerca macaleandrul ala african-american sa-i ia interview)

 

2.  Crezi că omul când se naşte este ca o pânză de pictat, goală, pe care totul se imprimă mai târziu, inclusiv good and evil, sau că suntem născuţi cu predispoziţie sau predestinaţi spre cele două? Pe scurt, ne naştem cu natura fiecăruia sau o cultivăm, dobândim?

2. Cred ca suntem mai mult genotip si mai putin educatie si factorii de mediu. La obiect, cred ca majoritatea psihopatilor se nasc. Nu neg insa contributia unor traume cerebrale ulterioare aparute la un individ nascut sanatos.

 

3. Dacă ai avea ocazia doar o singură dată şi pentru scurt timp, să călătoreşti în timp doar ca observator, ce ai alege, trecutul sau viitorul?

3. Fiindca e scurt si unic: trecutul. Dar nu al umanitatii, fiindca nu ma intereseaza catusi de putin specia umana. M-as duce mai devreme. Nu as vrea in viitor fiindca mi-ar fi frica ca n-as intelege prea mare branza, fiind acolo doar pentru un timp scurt. Tehnologia si societatea umana evolueaza prea repede. Si nu vreau sa fiu un papuas la Curtea Regelui Arthur.

 

4. Dacă tehnologia şi medicina va avansa în aşa măsură încât media de viaţă umană va fi considerabil mai mare decât în prezent, dublu sau chiar mai mult, să spunem, ce opinie ai despre acest lucru şi anume să trăieşti într-o asemenea eră?

4. Fraza asta e cam agramata, zau asa! A trebuit sa o citesc de  10 ori sa-mi dea seama ce vrea sa spuna. Acum, ca am priceput, eu zic ca nu-i optional. Te nasti sau nu intr-o era. Iti place sau nu, lucrurile evolueaza. Eu insa zic ca este rau economic si social. Fiindca am avea o populatie grozav de imbatranita si o suprapopulare pe masura. Chiar daca toti bosorogii astia ar fi suficient de functionali sa se autointretina (adica o daca cu varsta ar pastra totusi si niste standarde decente de functionare si autonomie), creativitatea tot se pierde. Iar un loc abundand de babe plictisite jucand bingo si mosi plicticosi jucand sah nu prea e visul meu de societate multilateral dezvoltata. Si nici comertul cu proteze. Mai cred cu tarie ca ar creste rata sinuciderilor. Omul imbatraneste si ca sa se plictiseasca de viata si sa faca loc unora „mai proaspeti”. Deci nu mi-ar placea sa traim brusc de doua ori mai mult (si nici treptat). Evident insa, nu ma intreaba nimeni si daca e sa fie, va fi. 😀

 

5. Dacă ai avea de ales între un an de continuă zi sau un an de continuă noapte, ce ai alege?

5. Zi. Pe motiv de ritm circadian si caracteristica de specie. Umanii sunt animale diurne si adaptati in consecinta. Pana la ultima celula din corpul lor. Acum, bineinteles, indiferent ca vorbim de intuneric sau lumina, ritmul circadian este dat peste cap de perioadele lungi lipsite de ciclitate. Dar mi se pare mie mai usor de adaptat o deplasare spre zi. In plus, ziua, daca vreau sa fac intuneric trag draperia. Noaptea sunt dependent de sursele de energie pentru a avea lumina necesara sa ma descurc (cum ochii mei sunt de animal diurn, ma astept sa am o gramada de bube pana la sfarsitul anului de intuneric :D)

 

6. Ce crezi despre Spaţiu, aka Univers, aka Cosmos? Ştim că este plin de galaxii, sisteme solare, stele, planete, nebule, etc dar crezi că în afară de astea mai e ceva ce noi nu ştim? Viaţă spre exemplu, în orice formă. Sau crezi că suntem singurii?

6. Hehehe prima intrebare e scapata SIGUR de la Radio Erevan! Sunt convins! Aproape ca-mi vine sa raspund ca la compunerile de clasa a-II-a: „cred ca universul e ceva mare si foooooarte fumos!”.  HA! Am raspuns deja! N-are rost sa-mi mai bat capul. Daca cred ca mai e ceva ce noi nu stim? Da’ bineinteles. Stim infim. Ma refer la organizarea fizica a taraseniei nu la bambilici cu funda roz ezoterici (ca sa nu incapa vreo indoiala 😛 ).

Pai categoric si fara tagada mai e viata in alta locuri din Univers. Nici macar nu se pune la indoiala prin vreo comunitate stiintifica chestia asta. Se dezbate cum si cand punem laba pe ea. Problema este cum e viata aia acolo unde e. Cum definim viata? Si, mai ales, cum putem fi siguri ca am fi in stare sa o recunoastem. Ca sa nu mai vorbim de chestii de extrem detaliu gen comunicare interpsecifica (in caz ca putem vorbi de un proces de speciatie la tovarasii ailalti, evident 😛 ). Daca cred intr-un E.T cu capul mare, chel si ochii bulbucati + OZNul din dotare? Cam nu. As fi chiar nitel dezamagit sa existe. M-as astepta ca natura sa aiba mai mult imaginatie de atat. Chiar doua specii asa similare ca forma si organizare pe doua planete diferite? Ar fi pacat :D.

 

7. Dacă ai avea ocazia să trăieşti o zi (24 de ore) literalmente în persoana altcuiva, pe cine ai alege : un gay sau lesbi, o persoană de altă rasă, culoare, etnie, o persoană de altă religie, de sex opus, o persoană mai tânără sau mai în vârstă?

7. Neaparat uman? Plicticos. Habar nu am. Poate femeie. Ca sa ma studiez si ating intens pentru 24 de ore si sa fie sanii numai ai mei fara reprosuri si pauze.

 

8. Dacă ţi-ar fi oferită o putere supranaturală (de natură fizică sau mentală) ce ai alege  şi de ce?

8. Ceva care sa nu-mi creeze belele in plus. Mi-ar placea sa nu dorm deloc. Ca sa am timp sa fac tot ce vreau.

 

9. De ce ţi-e teamă mai mult, de ceea ce nu cunoşti şi nu înţelegi, de ceea ce cunoşti, dar nu înţelegi, de ceea ce cunoşti şi înţelegi, dar nu poţi controla sau schimba?

9. Imi sunt egale (d.p.d.v al fricii) toate variantele. Nu-mi provoaca frica nici una. Nici macar stres. Prima imi provoaca nervi si frustrare si caut sa o rezolv si sa o bag in celelalte categorii.

 

10. Dacă te-ai afla vreodată într-un scenariu gen Matrix, numai că real, şi ţi s-ar oferi pastila albastră despre care ţi se spune că odată ce o iei vei afla lucruri pe care nu ţi le puteai imagina vreodată, lucruri despre absoolut orice în univers, dar că odată aleasă acea cale, indiferent de consecinţe, nu mai există drum de întors înapoi, sau ţi s-ar oferi pastila roşie prin care vei fi transformat într-o persoană care va avea o viaţa foarte bună, lungă, îmbelşugată, fericită, dar nu vei şti niciodată nimic şi vei trăi doar cu curiozitatea şi întrebările existenţiale, universale, ce ai alege?

10. Matrix??? Matrix?? OK…haaai… Deci fie: (1) primesc informatie, nu ma pot eschiva, dar o pot utiliza in folosul meu; fie (2) primesc avantaje, dar nu si informatie. Pai 1. Pastila albastra. Ca treaba cu avantajele, belsugul si fericirea, o rezolv eu, n-am nevoie „sa mi le dea” careva. Daca ai toata informatia din lume si libertatea sa o utilizezi trebuie sa fii cu adevarat idiot sa mai ai nevoie sa „primesti” avantaje.

 

P.S: habar nu am cine a scris leapsa asta la origini, dar voiam sa va zic ca aveti dreptate, exista persoane care scriu in romana mai prost ca mine. Ma inclin. 😀

Later edit: HAAA! Ba nu ma inclin! Nu se pune! Am aflat si doamna nu a fost educata in Romania! Deci n-ati invins inca. Nu am intalnit pana acum roman (crescut in Romania) sa scrie in mai putin spiritul limbii decat mine. Razboiul continua! 😀

  61 comments for “Cu leapsa pe leapsa calcand

  1. Anārkalī
    Septembrie 3, 2012 la 1:43 am

    Eu am scris aceasta leapsa in limba romana, limba pe care nu am invatat-o la scoala ci de la mama acasa, pentru ca am crescut de mica in alta tara, nu in Romania. Eu personal consider ca o vorbesc si scriu destul de bine, avand in vedere acest lucru, dar na…ma gandesc ca putina caterinca despre cunostintele mele de limba romana nu strica. Multumesc de critica constructiva umoristica. O sa iau niste cursuri de romana ca sa nu mai faca lumea bascalie de mine pe bloage. Asa se zice corect, bloage ? Ca nu stiu….nu stiu io d’astea. Toti iexpertii in limba romana sa apeleze la mine. Caut profesor…mda.

    • Septembrie 3, 2012 la 7:47 am

      Pai n-aveti de ce sa va suparati si sa o luati asa personal, zau asa :). Eu nu-s roman deloc, am invatat romana de la 16 ani. Eu n-aveam de unde sa stiu detaliile de mai sus doar citind leapsa. Asadar, cand am citit-o, m-a izbit constructia foarte neromaneasca si pe alocuri ilogica a frazei. Acum inteleg si de ce. Venita de la un roman nascut si educat in patria mama, da, era de bascalie complet. Venita de la cineva educat/educata intr-o alta tara si invatata dupa ureche acasa, e normal. Cum dumneavoastra stiati detaliul asta, n-ar fi trebuit sa o luati personal. Asta-i situatia, romana dumneavoastra mai are nevoie de ajutor, ca si a mea de altfel. Eu nu m-as supara de fel sa-mi atraga atentia cineva ca trebuie sa mai pun umarul. De fapt mi se atrage atentia regulat. Mai sunt si laudat si la asta faceam referire in P.S. Eu crezand ca autorul lepsei este crescut&educat in Romania ma bucuram si eu ca am depasit un national. Dar nah…imi faceam iluzii :D. Ceea ce pe de o parte e bine. Fiindca… nu trebuie sa ma inclin :D. Inca cred ca nationalii educati pe acolo o scriu mai bine ca mine. Deci ha…inca am dreptate! 😀

      • Septembrie 3, 2012 la 8:04 am

        Aaa si-ar mai fi ceva, poate va ajuta. Nu e doar constructia frazei problematica (si deloc in spiritul limbii romane). Mai sunt englezismele si barbarismele din text care contribuie la denaturarea spiritului romanesc al frazelor si le fac chiar si mai greu de citit. Romanii educati chiar le considera de prost gust. De fapt, in general, scrierea frazelor cu cuvinte mixte (provenite din doua sau mai multe limbi), nu e acceptata in nici o limba. Ma refer la acronime gen „aka”, care chiar daca sunt cunoscute unei parti bune din blogosfera romaneasca (desi sunt convins ca 30% nu stiu de unde vine), tot nu-si au locul acolo fiindca exista echivalent romanesc, iar textul e in romana. Desigur, pot fi folosite ca unitate stilistica, adica daca ati vrea cu tot dinadinsul sa aratati ca proveniti din cultura anglofona. Cum folosesc si eu „niet” sau „spasiba” prin texte. Dar ca sa induc o stare de spirit. Cand treaba se intampla in exces e enervant si, de altfel, incorect.
        Cat priveste constructia frazei acolo nu prea am multe sfaturi, fiindca si eu ma chinui cu ea. Trebuie MEREU sa ma intorc inapoi sa o recitesc, fac rocada cu cuvintele, schimb sinonimele cu unele mai bune si expresive si, in general, sa „trag” de ea sa sune romaneste. Pe mine ma ajuta sa ma intreb „oare un roman ar zice asa? ar pronunta constructia asta vreodata? i-ar veni natural? oare cum ar zice nevasta-mea (ignorand injuraturile, ca acolo ea chiar nu se pricepe cum ar trebui)”.

      • Septembrie 3, 2012 la 8:10 am

        Cred ca daca va rugati cititorii sa va corecteze poate aveti noroc sa va corecteze unii. Eu nu prea am parte, desi ma rog de cand am inceput blogul. Cateodata insa imi spun si invat lucruri extrem de utile. Eu zic ca merita, fiindca, la final, daca aveti totusi ceva sange romanesc, ar fi bine sa o vorbiti pe cat de bine se poate.

        • cristina
          Septembrie 3, 2012 la 12:36 pm

          la punctul 8…cred ca ”de loc” e de fapt deloc 😛

          • Septembrie 3, 2012 la 12:57 pm

            Asa e! Multumesc frumos, am corectat.

      • Anārkalī
        Septembrie 3, 2012 la 8:34 am

        Sure, whatever.

        • Septembrie 3, 2012 la 8:42 am

          OK, sunt de acord, nu toti trebuie sa mai invatam :D. Dar atunci nu prea aveti motive sa va suparati cand cineva va atrage atentia sau face misto (dupa caz). Desi, desigur, puteti sa va suparati, dar nu prea rezolvati nimic cu asta. Sunteti multumita cu romana pe care o vorbiti? Vi se pare ca aveti o scuza buna sa o vorbiti mai prost decat un nativ? Pai atunci e foarte bine! Insa eu unul nu-s multumit de cum o vorbesc, asadar incerc sa lucrez la asta. Din cauza asta, ce-i drept, nu m-am gandit ca altcineva poate fi satisfacut cu un nivel mai jos. Pentru mine e important. Dar desigur pentru dumneavoastra poate sa nu fie. Desi atunci, revin din nou, de ce v-ati suparat daca tot vi se rupe de cum scrieti?

          • Anārkalī
            Septembrie 3, 2012 la 9:06 am

            Actiune si reactie. La ajutor si sfaturi reactionez rezonabil, insa nu la caterinca ieftina de cartier. Am impresia ca nu numai limba romana s-a lipit bine de d-stra.
            Si deu imi permit cateodata sa corectez pe altii, evident ca nu la limba romana, dar e mare diferenta intre felul cum abordez eu problema si cum ati abordat-o d-stra. Poate ar fi o idee buna sa folosesc blogul meu pentru a-mi corecta romana, dar daca continui sa dau in virtual de persoane ca d-stra care ma iau peste picior facandu-ma chiar si indirect agramata, atunci chiar ca orice interes si placere de a aprofunda aceasta limba se duce pe apa Sambetii si intradevar ar incepe sa „mi se rupa”. Pana acum nu s-a rupt nimic.

            • Septembrie 3, 2012 la 9:28 am

              N-am zis ca sunteti agramata. Ci doar ca frazele sunt greu de inteles, mai ales pentru un strain, fiindca nu sunt in spiritul limbii romane. Si ca frazele hibrid o fac chiar si mai greu de priceput. Adica englezismele, frantuzismele sau orice alt gen de cuvant pentru care exista un echivalent in limba romana. Dar asta v-am spus cand credeam ca va intereseaza. Chiar n-am facut misto de dumneavoastra. Daca voiam, o faceam si n-ati fi avut dubiu. Chiar uitandu-ma inapoi, nu vad unde e mistoul. Poate sunteti dumneavoastra mai sensibila. Daca observati, persoana furibunda si care stropeste de nervi in stanga si dreapta nu sunt eu ci dumneavoastra. Mi-e clar ca v-ati simtit evident jignita fiindca probabil erati mandra sau macar multumita de cum vorbeati romana. Imi pare rau, dar eu chiar cred ca nu prea-i lucrata. Desigur, daca pe dumneavoastra va multumeste, foarte bine. Dar nu-mi schimbati parerea enervandu-va pe aici. Eu unul sunt foarte calm, doar privesc cu uimire cat de tare v-ati inflamat dintr-un nimic (asta-i partea pe care nu o inteleg, mai ales ca n-am facut misto de dumneavoastra decat initial cand am crezut ca sunteti romanca/roman, ca habar nu aveam cine a scris leapsa si sincer acum, nici nu ma interesa asa de tare). Adica, nu zic, e interesant de privit, am avut o dimineata mai interesanta decat alte dati. Si in plus daca-s bou si ne-educat si parerea mea va este indiferenta…de ce v-a atins? Ignorati-ma si gata. Ca sigur puteti trai fara admiratia mea la adresa stilului de scris. Mai ales daca-s „de cartier”. De fapt asta propuneam. Hai sa ne ignoram, fiindca sigur eu nu va schimb parerea si categoric dumneavoastra nu mi-o schimbati mie (mai ales ca am prilejul sa ma lupt cu si mai multe mostre de scris), deci e inutil.

    • Septembrie 3, 2012 la 8:07 am

      E barbarism, dar as zice ca bloguri suna mai romaneste 😀

  2. Septembrie 3, 2012 la 6:45 am

    Ti-am zis!
    Ca scrii mai bine in limba romana decat multi dintre noi 😛

    • Septembrie 3, 2012 la 7:54 am

      Nuuuu, staaaaai, nu se pune! Doamna n-a fost educata in Romania. E invatata „in casa”. Nu pune! N-am depasit inca un national roman!

  3. Anārkalī
    Septembrie 3, 2012 la 8:56 am

    Domnule Vladen, la varsta mea nu am intentia sa ma apuc de cursuri intensive de limba romana doar ca sa bloguiesc pe placul sensibilicosilor gramaticali care nu ofera nici decum ajutor sau critica constructiva, ci din contra ofera sarcasm cum e datina la romani, in caz ca nu stiati, rus fiind. Poate ca romanii educati nu au ce cauta pe blogul meu care evident ca prin insinuare ar fi unul de romani cocalari ne-educati quazi analfabeti. Multumim de evaluare. D-srta ca rus vorbitor bun de limba romana, ar trebui sa stati departe de bloguri agramatilor ca mine care nu cumva sa va contaminati. Pana in prezent insa, cititorii mei au inteles cum sta traeaba si s-au dovedit a fi cu mult bun simt si ingaduinta. D-stra aveti tot interesul sa aprofundati limba romana, fiind casatorit cu o romanca si poate traind acolo, eu insa nu. In viata de zi cu zi o vorbesc extrem de putin, nu traiesc in Romania, nu sunt casatorita cu un roman, nu am de gand sa trasiesc in Romania, nu am multi prieteni romani, nu am prea mari tangente cu acesta limba in general, iar la nivel profesional absolut deloc. Fara ofensa adusa limbei mele materne dar realitatea este ca nu prea mi-e necesara, iar pentru vorbit cu rudele la telefon sau scris cate ceva pe un blog este suficient cata romaneasca cunosc. Si apropo, nu provin din cultura anglofona ci doar traiesc intr-o tara vorbitoare de limba engleza de vreo 16 ani. In rest am fost crescuta de mica intr-o tara vorbitoare de limba araba care e limba tatalui. De 27 de ani eu vorbesc majoritar engleza si araba in viata de zi cu zi, nu romaneste. Si acum ca v-am lezat si mai mult ochii, supunandu-va la citit tot barbarismul asta de mesaj agramat, imi iau ramas bun de la d-stra si va doresc salamu lu aleku.
    Felicitari pentru cunostintele de lb. romana, ati realizat ceva extraordinar, echivalent cu mutatul muntilor din loc si despicatul marii in doo.

    • Septembrie 3, 2012 la 9:07 am

      Pai bun, atunci e stabilit, nu va intereseaza sa invatati mai mult, chiar nu vad unde e problema :). Ignorati sfaturile si gata. Nu era vorba de toleranta sau nu, ca nu ma deranjeaza sa vad romana proasta, doar ca din cauza ca-s si eu strain mi-e greu sa o inteleg. Unui roman ii vine mai usor. S-ar fi pus problema ca va mistocaresc daca ati fi fost educata in Romania. De unde puteam sa stiu eu ca nu sunteti? Si oricum conatatarea mea ramane valabila. O scrieti mai prost decat mine. Doar ca acum inteleg si de ce. Si mi se pare o scuza valida. Eu unul nu prea sunt interesat de istoria vietii si familie dumneavoastra. Sau cate alte limbi mai stiti. Ce m-a interesat mi-ati spus deja in prima fraza. Adica am inteles de ce scrieti prost si ca nu va deranjeaza aspectul asta. Ce nu inteleg, oricum nu mi-ati explicat. Si anume daca stiti si dumneavoastra ca nu o scrieti bine, de ce va deranjeaza cand si altii o constata? Le spuneti frumos „sunt din alta cultura, atat pot si atat vreau” si gata. Dar supararea asta furibunda eu nu o pricep. V-a spus un strain ca o scrieti mai prost ca el. Pai da…nah…asta e. Dar daca sunteti multumita de nivelul dumneavoastra ce va pasa? Ignorati-ma si gata. Cat despre blog, oricum probabil nu avem aceleasi interese, deci daca m-as nimeri pe el ar fi strict punctual la vreun subiect comun. Cred cu tarie ca ne va suporta blogosfera romaneasca pe amandoi fara sa se creeze vreo explozie. Eu unul pot sa va ignor pe blogurile comune daca doriti. Oricum nu prea pricep ce scrieti.

  4. cristina
    Septembrie 3, 2012 la 12:39 pm

    unora nu le plac lepsele…mie da…sa le citesc…senzational…si tu si vienela…iti plac frazele mele?: )

    • Septembrie 3, 2012 la 1:05 pm

      :)) Da. Sunt „romanesti”. Hai sa iti explic ca poate sunt mai clar decat de dimineata (cand de abia ma sculasem din somn si am aflat si vestea proasta ca e deja 10 am :D). N-am nimic cu aspectul frazelor nimanui (stiu ce probleme am eu cu ale mele), doar ca, ce m-a frapat in leapsa asta a fost cat sunt de neromanesti. Parca erau ale mele inainte de corectura. Romana din ele nu suna in spiritul limbii. Sunt fortate. Constructiile, cand nu sunt incorecte, nu sunt in stil romanesc. Voi romanii nu prea observati asta. Mai ales ca v-ati obisnuit cu traducerile proaste de care-i piata plina. Eu unul am crezut sincer, inainte de toat tarasenia apocaliptica de mai sus ( 😛 ) ca cineva a tradus prost din engleza leapsa asta. Connstructia frazei nu era romaneasca si acum am inteles si de ce. Ideea e ca voi treceti cu vederea si intelegeti totusi. Ca strain insa e iad. Pentru mine romana nu-i nici macar limba materna. Am auzit-o vorbita la 16 ani prima data (si sa stiu ca ce aud e romana). Asadar cand frazele sunt facute incorect am probleme sa pricep. Stii cum e? Asa cum un englez nativ intelege cu ceva efort cum vorbeste un pakistanez fiindca e obisnuit sa-i fie violata limba in orice forma, iar tu ca roman (vorbitor de a doua limba engleza) nu pricepi o iota, asa si eu. Inteleg minunat inclusiv greselile de gramatica tipice pe care le fac romanii. Dar la dansa nu vorbim de greseli de genul asta (sau nu excesiv). Ci de o problema de frazeologie. Adica ceva mai subtil. Problema este ca eu sunt strain. Voi o intelegeti usor, poate nici nu observati, va deranjeaza ceva, dar ma rog…asta e, nu va obositi sa analizati. Pe cand eu trebuie sa o fac daca vreau sa pricep ceva. Asta e tot ce am vrut sa spun, in nici un caz n-am vrut sa se supere careva. In plus, eu am crezut ca un roman a facut frazele alea. Acum am inteles ca nu-i cazul, are scuza si nu mai vad care-i problema, zau asa :). Daca pe dansa nu o deranjeaza pe mine nici atat. Ca oricum nu i-as citi blogul.

  5. Septembrie 3, 2012 la 2:01 pm

    Nu stiu cine e doamna dar si eu sunt de parere ca s-a suparat mult prea usor, si mie mi-a fost greu sa pricep intrebarie … tot respectul pentru viata dumneaei, in rest!
    Raspunsurile tale … fenomenale! 🙂 Si intrebarile, in sine, sunt foarte interesante, desi usor limitate ca variante de raspuns.
    Mi-a placut no7, raspunsul evident 🙂

    La partea de corectura … nu mi s-a intamplat niciodata sa public vre-un text „necorectat”, din respect pt mine si pt cititori. Parte din motiv este faptul ca ma lungesc mult, si uneori realizez ca e greu de inteles ce am vrut sa spun, daca nu impart in propozitii mai scurte. Imi dau seama ce munca e pt tine, si ai tot respectul meu!
    Ce am spus la un momentdat, ca sunt multi romani care scriu mult mai prost ca tine, nu insemna o mangaiere pe umar ca te descurci bine, sau insemna, dar si o apreciere pentru ca incerci mereu mai mult, ceea ce le lipseste multora.
    Nu m-am gandit niciodata ca m-ar putea citit cineva cu dificultati (daca mi se permite sa spun astfel) asa ca tine, dar oricum, sa scriu corect in limba pe care o folosesc cel mai frecvent, mi se pare o chestie de bun-simt.
    Nu corectez pe altii, pt ca nu e treaba mea, daca imi place continui dialogul, daca nu, e clar ca nu am cu cine, si ca nu o sa-i fac eu educatie.

    • Septembrie 3, 2012 la 11:28 pm

      Si eu cred la fel, pe de alta parte eu imi zic ca e doamna si are voie sa fie oricat de aburda, e prerogativul dansei :D. Sincer n-as fi vrut sa o supar, dar e parerea mea sincera si n-am sa o schimb doar fiindca nu-i convine sa ca sa o fac sa se simta bine. Ce am crezut despre frazelologia lepsei inainte sa stiu cine a scris-o, e evident identic cu ce cred si dupa ce am aflat provenienta :). Doar ca acum inteleg cum de suna frazele alea exact cum suna ale mele inainte de corectura. Ceea ce ma bucur. Ar fi fost intradevar nasol sa scris un roman mai prost ca mine.
      Sa stii ca in general cu romanii nu am dificultati sa-i inteleg in scris. Nici macar cu cei ce fac greseli de gramatica. Fiindca sunt standard. Dupa ce mi-am facut o data un tabel cu ele, n-am mai avut probleme. Cea mai deasa greseala e dezacordul. Dar e total usor de inteles din context, deci e ok. Problemele mele incep la frazeologie. Iar cand fraza romaneasca e scrisa de un strain, cu greseli tipice subtipului lingvistic al strainului (englezii gresesc altfel in romana comparativ cu ungurii sau francezii, de exemplu), e aproape imposibil pentru mine. Un roman, chiar si cand scrie prost, scrie in spiritul limbii romane. Fiindca asa gandeste. Eu mai am probleme cu romanii contemporani foarte educati. Romana respectiva e prea complexa si vocabularul meu prea limitat. Aspir la asta in urmatorul deceniu :)). Pe tine te inteleg fara nici o problema.
      Pai nici eu n-am corectat! 😀 Eu doar initial m-am inclinat in fata evidentei ca exista romani (am presupus ca-i roman autorul) care scrie mai prost decat mine (chestie care mi s-a zis in mode repetat si n-am crezut-o). De fapt, absolut sincer, am crezut ca-i unul care a tradus prost din engleza (ca tot romanul stie engleza, nu? 😀 ). Apoi cand am aflat realitatea (nu ca m-ar fi interesat catusi de putin) am inteles ideea. Ce n-am priceput si nu voi pricepe prea curand este de ce s-a suparat autoarea atat de tare. In primul rand cand am comentat era clar parerea mea sincera fiindca nici nu stiam cine e autorul. In al doilea rand ea insasi zice ca atata poate si atata vrea, e dreptul dansei si eu ma inclin. Dar asta nu inseamna ca mi-am schimbat parere despre calitatile lingvistice. Ii place sau nu asta-i parerea mea, consider ca am argumente si sa fiu sincer mi se rupe daca nu-i convine. La fel cum mi se rupe daca ma considera mitocan. Nu simt nevoia sa fac efortul sa o conving de ceva. Ca-s lenes si n-am motivatie :D.

  6. Septembrie 3, 2012 la 2:04 pm

    Asta trebuie sa fie cea mai tare leapsa dintre cate am citit in ultima vreme… De fapt, impropriu spus „citit”, pentru ca pe asta n-am citit-o. Mi-a fost clar de la primele randuri ca esti invidios pe mine si ai inceput sa lucrezi la propriul roman (fluviu), asa ca am sarit direct la comentarii.

    Cum ar veni, dintr-un fluviu (sa zicem Dunarea), am sarit intr-alt fluviu, mai mare (sa zicem Amazon) si mai periculos.

    Ce m-am distrat!

    • Septembrie 3, 2012 la 11:31 pm

      Ai sarit exact, dar exact unde trebuia pentru o mica telenovela cu nuante combinate de diaspora :D. Aproape-aproape bate discutia de la tine de pe blog dintre mine, Rudolph si Vienela. Aproape…

      • Septembrie 5, 2012 la 8:23 am

        Stau si ma gandesc ce lipseste: mai mult sex la insemnarea asta, sau Anarkali la insemnarea din „Cronica”?

        • Septembrie 5, 2012 la 1:27 pm

          Eu zic ca prima. Ca dansa e mult prea serioasa ca sa se lase atrasa in discutia aia. :D. Eventul ne-ar putea certa pe toti moralizator.

  7. Muahaha
    Septembrie 3, 2012 la 2:24 pm

    Anarkali scrie foarte colorat, gasesc eu. Si nu deranjeaza atunci cand introduce cate-un cuvant „stainez”, fiindca o face cu sensibilitate si umor.
    „aka” ma enerveaza si pe mine la culme, e un gen de rahatel lingvistic pe care n-o sa-l folosesc din principiu.
    Ei bine, nu gasesc ca ai fost foarte incisiv, ti-ai cerut si scuze, si bine ai facut; cred ca Anarkali a reactionat un pic sensibil si un pic exagerat. Probabil asta a tinut de forma ei din ziua respectiva.
    Oricum, nu poti sa te sperii de stilul ei, ca e unul intersant si dragut chiar, dar daca vrei unul „zmuls”, urat de-a dreptul, sacadat, intrerupt, amestecat si alambicat, daca vrei sa vezi o mutilare a limbii romane si a limbilor in general, ia-l de-aici, de la Melania (avertisment: o sa te doara insa ochii si… nu doar ei! Atunci o sa-ti dai seama cat de bland, omogen si in ce romana civilizata scrie Anarkali): https://incaunipocrit.wordpress.com/coloana-lui-melanie/
    Mult succes in continuare in stapanirea si perfectionarea limbii romane!

    • Septembrie 3, 2012 la 11:49 pm

      Pai eu am fost absolut sincer :). Habar nu aveam (ca n-am fost atent pe blogul Vienelei) cine a facut leapsa. Cum am mai spus de cateva ori, am crezut ca e traducere proasta din engleza. Am crezut ca un roman a facut-o si admiteam si ma inclinam in fata celor care mi-au spus de nenumarate ori ca exista romani care scriu mai prost ca mine. Apoi am aflat ca nu-i romanca sau macar nu-i educata in Romania si am inteles de ce sunau frazele alea exact ca ale mele inainte de corectura. Deci inca n-am descoperit romanul sa scrie mai prost ca mine, dar imi dati sperante cu Melania :P. Ma duc cu mare incantare sa vad ce scrie acolo :)).
      Ca veni vorba eu n-am zis ca doamna cu leapsa scrie necivilizat, ci doar cu o frazeologie complet neromaneasca. Ceea ce pentru mine e problematic fiindca o face greu de inteles. Un roman intelege fara mare dificultate o romana vorbita/scrisa ca a doua limba, indiferent de neamul celui ce o vorbeste. Dar cand esti strain nu-i usor sa intelegi greselile (mai ales la nivel de constructie a frazei) unui alt neam, intr-o limba care nu-i a ta. Cum ziceam si mai sus, un englez intelege un pakistanez in pofida greselilor si frazeologiei proaste. Dar un roman ar avea probleme majore cu pakistanezul fiindca tipul de greseli in limba engleza pe care le face acesta sunt foarte diferite de cele pe care le face romanul. Asadar, cu tot respectul, chiar daca m-ar interesa genul de subiecte pe care le poate aborda dansa (si inclin sa cred ca nu), as avea probleme reale sa inteleg ce scrie. Insa, daca m-ar pasiona subiectul, sigur ca as depune eforturi. Deocamdata nu-s motivat si nici nu cred ca m-ar voi pe acolo. Fiindca eu comentez exact ce cred si dansei imi e cam clar ca-i displac chestiile mai putin flatante sau in dezacord cu principiile dansei. Asadar, de ce sa pun paie pe foc?
      De fapt, pe absolut orice blog, eu scriu mereu ce cred. Fara sa-mi bat capul cu popularitatea ulterioara. De asemenea n-am probleme (am rabdare…:P) sa argumentez in sute de paragrafe ceea ce cred (de regula nu le scot din burta cu exceptia cazului in care ma prostesc :D). Dar n-am sa fac niciodata „efortul” de a-mi schimba aparent opinia doar ca sa multumesc pe cineva. Ii place, nu-i place, frazeologia dansei nu-i in spiritul limbii romane. Conteaza? Pai numai daca ii pasa dansei sau cititorilor fideli. Din ce-mi spuneti dumneavoastra, lumea o intelege (si nu-s surprins, constructia frazei nu-i minunata, dar e totusi ok pentru romani). Eu nu inteleg de ce nu-mi ignora parerea, daca nu o deranjeaza problema. Ce conteaza ce cred eu? Ca nu-i sunt ruda, tata sau mentor.

  8. Septembrie 3, 2012 la 3:21 pm

    Ce ti-am zis eu despre lepse si nu m-ai ascultat nici acum, vad… Asa-ti trebuie daca nu ai ce sa faci, decat sa raspunzi la intrebari aiurea de parca ti-ai descoperi eu-l interior. Si cand autoarea sufera de „agramari” e cu atat mai stupida leapsa…La intrebarea 6, „nebule” or fi venind de la „nebuloase”?? Ilar!! :_)))))) Ah, ce leapsa as face, tine-ma, te rog, ca sa nu iasa in eter!!!

    • Septembrie 3, 2012 la 11:53 pm

      Fa-o! Fa-o! Fa-o! :))) Te provoc! 😀
      Pai Liana..zic si eu ca Edith Piaf:

      Daca as face-o inca o data…exact asta as scrie. Evident daca n-as stii ca cine a scris-o nu e roman. Daca as sti ce scriu acum, n-as comenta, fiindca e o scuza valida. Dar tot as crede ca frazeologia e neromaneasca. Ca e… 😀 Dar nu ma afecteaza decat la leapsa, fiindca blogul nu-l citesc si nu cred ca ma voi nevoi sa o fac in afara cazului in care ar fi un post foarte interesant pentru mine.

  9. Septembrie 3, 2012 la 4:39 pm

    Punctul 7 ar trebui sa fie obligatoriu de la natura pentru fiecare barbat cel putin odata pe an..
    adica sa stii ca la 23 August ( de exemplu) pentru o saptamana devii femeie 😀 :D… Si femeile barbati 😀 sa nu discriminam totusi !

    • Septembrie 3, 2012 la 11:56 pm

      Nu vreau o saptamana. La norocul meu as pica un an peste PMS, altul peste ciclu si in altul as fi bortos. Asa ca o zi e suficient. Dar sa fie pe an.. :D. Desi, daca ar fi asa…probabil as naste in ziua aia :))

  10. cristina
    Septembrie 3, 2012 la 5:14 pm

    nu ma faci sa citesc intrebarile alea din noi :P.ma intereseaza doar raspunsurile.simple si curate 🙂

  11. cristina
    Septembrie 3, 2012 la 5:15 pm

    din nou* naa…whatever:)))

    • Septembrie 3, 2012 la 11:58 pm

      Pai trebuie citite din nou si din nou si din nou. Eu asa am procedat. Printre excese de sinonime. 😛

  12. Septembrie 3, 2012 la 8:16 pm

    Acum am citit si comentariile, la serviciu doar articolul il citisem si nu facusesi update-ul de la final.
    Noh, pe mine m-au amuzat teribil comentariile. Delicioase.
    Amandoi scrieti in limba romana remarcabil. Ati putea da lectii multora dintre elevii care au picat anul asta examenul de bacalaureat. – ca tot s-a vorbit zilele astea in presa despre rata de promovabilitate care e una covarsitor de mica: 4 din 5 elevi care au repetat examenul l-au picat. Asa ca voi va descurcati minunati. So peace, love and butterflies.

    Si eu ridic mana vinovata si marturisesc ca da, am prostul obicei sa scriu in romgleza, habar n-am de unde l-am deprins, numai ca unele cuvinte, expresii, fraze curg mai lin in limba lui „shecspiar”.

    • Septembrie 4, 2012 la 12:01 am

      Pai eu-s foarte calm. Mi-am scris parerea, mi-o sustin :D. Acum insa inteleg si care-i scuza dansei, mi se pare de bun simt si e ok. Daca pe dansa nu o deranjeaza de ce m-ar deranja pe mine? De fapt m-a deranjat cand incercam sa vanez sensul frazei in leapsa aia cumplita, de unde si P.S-ul, dar mi-a trecut. Dar cred ca am sa mor si n-am sa aflu de ce a dat atatia bani pe parerea mea :))
      Sa fiu sincer m-a distrat si intrigat reactia furibunda la o critica minora venita si de la un rus care n-a mai pus piciorul decat in vacanta in Romania (sau in Rusia, ca veni vorba) in ultimii 10 ani de zile.

  13. Septembrie 3, 2012 la 8:18 pm

    minunat*

  14. Septembrie 4, 2012 la 1:42 am

    Daca doresti sa te „transformi” in femeie x 24 de ore, de ce nu o rogi pe Kadia sa urmeze aceste instructiuni…ma rog nu va fi probabil chiar asa exact 100 % si nu va fi nici cu sanii tai personali, dar macar Kadia o sa se distreze, si sunt sigur ca daca se distreaza ea, plus cu sanii ei, (imi cer iertare ca nu doresc sa fac vreo aluzie), pana la urma, mai devreme sau mai tarziu, te vei distra si tu…daca vrea sa te ajute sa iasa si mai misto, macar sa iti creeze o stare de fantezie mai buna, poate sa iti spuna si pe un nume de fata, (la alegerea ei), in timp ce te face sa simti placeri nebanuite de tine vreodata, plus ca bonus nu te vei mai certa cu alte femei pe blog, deoarece le vei intelege mai bine punctul de vedere, si pana la urma iese win-win pt toti, (desi, ma rog, probabil trebuie sa te sacrifici un pic asa la inceput, dar pana si asta poate fi incorporata in fantezia de a fi femeie am impresia),

    http://uk.askmen.com/dating/vanessa/23_love_secrets.html

    • Septembrie 4, 2012 la 7:58 am

      Hehehehe, ce idee misto, marturisesc ca la asta nu m-am gandit! Dar acum ma gandesc! 😀 Si da, da, categoric, nu-s ca feministele moderne care vor doar avantajele, nu, nu! Vreau tot. Vreau sacrificiu!

  15. Septembrie 4, 2012 la 1:47 am

    P.S. Ca sa nu se iste impresia ca doresc sa discriminez pt ca mi-o fi incasunat mie pe Vladem, (ca NU e asa, eu fiind ff ocupat cu unul Andrei in gand in clipa asta, ca sa uit de altul Bartek), pt fetele care vor sa fie baieti un oarecare timo, insa nu le convine inca ideea de a se juca de-a gay-ii sau de-a lesbienele echipate cu strap-on dildo, le recomand macar un film,

    • Septembrie 4, 2012 la 7:55 am

      Bartek? Polonez? Tu-i discriminezi pe bietii norvegieni 😀

  16. Septembrie 4, 2012 la 3:19 am

    Dar ce Ego mai aveti Mr Vladen 😀
    E mare realizare intr-adevar sa vorbiti romana impecabil 😀 Cu singuranta o sa va fie foarte utila pretutindeni
    Dar ati preluat o leapsa si apoi ati criticat constructia ei. Puteati s-o modificati, intre noi fie vorba, ca nu facea nimeni plangere
    O copilarie, nu? 😉

    • Septembrie 4, 2012 la 8:28 am

      Hehehe, nu-i problema de ego :D. Daca m-ati fi citit de ceva mai mult timp intelegeati de unde vine P.S-ul. Era gluma interna pentru putinii mei cititori fideli :D. Asadar desigur ca n-ati prins umorul. Si nici doamna cu pricina. N-are rost sa ma apuc sa-l explic, e explicat mai sus indelung pana s-au plictisit si aia care ma citesc cu regularitate :)).
      Eu va mai citesc comentariile si prin alte parti, plus cred ca am citit 1-2 posturi in care m-am distrat grozav si zau va iese mai bine sarcasmul cand e natural si nu muncit din datorie pentru a ajuta efortul de razboi al altuia :D. Acum ca veniti ca emisar al taberei lezate, deja tintita sa ma puneti la punct, trageti o concluzie despre mine in 5 minute de uitat pe blog (daca 😀 ) si apoi puneti un comentariu fortat caustic, cred va e clar ca nu-mi pasa de parerea pe care vreti sa o sugerati in comentariu. Va raspund, fiindca asa se cuvine si fiindca v-am mai citit si cum spuneam, m-am distrat de cele mai multe ori, mi-a placut. Uite, aia e romana buna. Pe bune. Deci, eu imi spun ca ori veti mai veni si atunci stiu sigur ca va schimbati parerea, fie nu si atunci ramaneti cu asta superficiala. Si intr-un caz si-n altul, soarele tot de acolo rasare. Eu nu fac blogging ca sa fiu „iubit”. Fac fiindca-mi place. Si ca unii n-au putut dormi de grija mea (nu dumneavoastra, sunt convins ca dupa ce v-ati facut „datoria” ati si uitat de mine 😛 ) ma intriga, dar ma si flateaza. Oare e opinia mea asa importanta? Neah….sper ca nu 😀
      Romana mie imi foloseste exact acolo unde vreau. Cu femeia mea. Pentru „pretutindeni” stiu alte limbi mai bine.
      Cat priveste modificarea lepsei, asa mi-a fost data, asa am preluat-o. Cum fac mereu. As critica orice leapsa (si am criticat), a oricui, inclusiv a nevestei, inclusiv personala, daca constat ca-i proasta. Raspund la ea, desigur, dar comentez. In plus, n-am zis nimic de leapsa, ci de romana cu care a fost scrisa. Eu nu inteleg moda asta de pe blogosfera romaneasca in care ai voie sa comentezi doar daca aduci ode. Eu comentez sau scriu ca sa-mi spun parerea. Buna sau proasta. Si accept/astept acelasi tratament. Nimic nu ma plictiseste mai tare decat comentariile cliseu de genul „ce frumos”, „ce leapsa interesanta”, „vaaai, mi-ai facut o pofta” (in afara de putinele cazuri cand fac parte dintr-un comentariu mai lung si-s spuse sincer). Evident, daca unii din blogosfera romaneasca au timp si rabdare pentru genul asta de schimburi de pupici, nu ma deranjeaza. Ar fi culmea :D. Doar ca, cu riscul de a deveni nepopular pentru unii/unele, eu nu ader si nu-mi schimb parerea de la blog la blog ca sa fac autorul sa nu mai poata de bine :D. Ce subliniez mereu este ca-i parerea mea, deci oricine are libertatea sa i se rupa de ea. Nu va place ce cred despre limba romana a doamnei in chestiune? Pai ce va pasa? E parerea mea, am ceva argumente sa o sustin.
      Curat copilarie! E doar inca o leapsa scrisa prost. Ce atata tevatura! E clar trebuie sa scriu alt subiect 😀 Ca m-am plictisit de asta…

  17. Septembrie 4, 2012 la 6:42 am

    Gaaaaaaaaata! Ca mi-ati umplut inbox-ul de atatea comentarii 🙂
    Hai, postul urmator, asta a fost despicat destul! 😀 ti-am inteles punctul de vedere, deja te repeti !(oare sunt prea directa!)

    Apropo (habar nu am legat de ce), simpatica poza de la gravatar, ca tot n-am vazut sa te fi laudat nimeni 😀 Care-i treaba cu maimutoii? (ala mare si negru din mijloc nu este considerat deloc a fi maimutoi : ) )

    • Septembrie 4, 2012 la 7:54 am

      Pai asta era ideea! :)))))))) Sa arat ca pot sa indrug chestiile alea de oricat ori pana se plictiseste lumea, si putem trece la subiectul urmator fara ca nimeni sa poata zice ca nu a fost bagat in seam 😀 Cred ca aseara, din motive diverse, m-am si scapat in unul din raspunsuri ca pot sa scriu 1000 de pragrafe de explicatii ca nu ma plictisesc. Probabil a fost un avertizment subliminal la adresa fluxurilor continue de persoane care veneau dinspe blogul doamnei cu pricina (n-ai sa crezi cate vizite noi de acolo 😀 ). Ideea e ca a functionat, de comentat n-au comentat. Chiar n-aveam chef totusi sa scriu de 1000x acelasi paragraf. Dar as fi facut-o. Desi m-am gandit o clipa ca voi face trimitere la cele de sus. Dar apoi m-am gandit….unde ar fi distractia? Mi-am facut blog, comentatorii trebuie tratati competent :P. Desi vreo 3 le-am sters ca erau lipsite de substanta fie un singur cuvant, fie pizdind de rusi/rusia/comunism. Ceea ce realmente nu ma enerveaza, dar sa fi facut si ei comentariile astea la postul pe care l-am dedicat Gabriellei (trollul meu personal de blog si cel mai iubit din lume) fiindca ea are patentul cu pizdilelile de mai sus :P.
      Sunt Lemmings! 😀 N-ai jucat cand erai mica? Eu am rupt computerul cu jocul asta. Nu atat grafica face chestia aici (desi e traznet de simpatica si..dulce) ci ideea jocului. Crad pe wiki daca te-ai uita ar explica mai bine. Dar pe scurt omuletii astia curg in piesaj dintr-o trapa (intre 1 si 100 depinde de peisaj). Ei curg continuu ca un flux de apa (cu o anumita viteza de curgere..ma rog, pica din trapa cu o anumita frecventa. Tu trebuie sa salvezi un anumit numar ca sa treci nivelul (uneori toti, fara mortalitate). Peisajul are diverse pericole si obstacole. Poti pune lemingii sa presteze activitati cu care sa-i scoti din peisaj pe gura de iesire. Nu uita ei pica din trapa si continua sa se deplaseze cu aceeasi viteza in rand spre orice. Chiar si spre moartea cauzata de o morisca, gaura, foc, apa. Si atunci pe cei din fata, repede, trebuie sa-i pui sa construiasca scari, sa se catere/parasuteze, tina blocati fluxul pana construiesti (pe astia trebuie sa-i sacrifici…). Problema e ca ai numar limitat legat de cati poti pune sa construiasca scara (care are un numar fix de trepte cu un unghi fix) deci daca iti trebuie una lunga/inalta trebuie sa-l pui pe unul sa faca 3x scara. Asadar, trebuie sa imbini perfect „activitatile” ca sa poti sa-i scoti de acolo. Uneori e incredibil de greu. Eu zic ca-i unul din cele mai destepte jocuri care s-au facut vreodata. Cu un concept genial.

      • Septembrie 4, 2012 la 8:25 am

        Hellooooo! cate fete sti tu, care jucau computer games „cand erau mici”?!!! Fetele au, in general, alte prioritati „cand sunt mici”, dar nu atat de mici 🙂
        Am auzit de creaturile acelea. Jocul pare foarte interesant, intr-adevar 🙂

        Si pt prima parte … sustin si urmaresc cu interes orice „altercatie” care se pastreaza in limitele decentei, numai daca are ca personaje oameni destepti (caci de … nici ei nu se pot abtine de la „altercatii” intotdeauna 🙂 )
        Totusi tinzi sa te plictisesti de la un punct (tu nu?), in ciuda faptului de a raspunde fiecarui cititor in parte (chiar daca te repeti pe alocuri) – lucru care este demn de apreciat.
        Presupun ca ai avut o multime de vizite de acolo, daca ai incendiat-o asa pe doamna … 🙂 Sper ca unii din ei sa-ti si ramana cititori 😀 fara ca asta sa o dezavantajeze in vre-un fel pe doamna, evident!

        • Septembrie 4, 2012 la 8:36 am

          Pai eu m-am plictisit de pe la a treia runda de explicatii (care nah se repeta, ca totusi doamna in chestiune nu scrie chiar atat de infect incat sa am 1000 de argumente :P). Dar desi ma plictisesc, am rabdare cu carul. Stii tu? Daca-i bal…bal sa fie! Si vor tot veni :P. Dar din experienta iti spun ca am observat ca doamnele de pe blogosfera sunt loiale :D. Chiar daca m-ar placea…nu se cuvine. Intelegi? Tradare, tradare de trei ori tradare! In plus sunt riscant. Ca eu nu las inimioare pe blog :P. Ori ma extaziez, ori imi spun exact opinia. In orice caz am grad crescut sa irit din ceilalti comentatori :P. Las’ ca vezi tu. Eu am zis ca-mi fac debutul, nemteste, miercuri :D.

          • Septembrie 4, 2012 la 4:03 pm

            Abia astept! (debutul nemtesc) 🙂
            Felicitari pt rabdare, si tact! Mie mi se pare ca exista, cel din urma, din belsug, de inteligenta nici nu mai zic 🙂

            • Septembrie 4, 2012 la 5:07 pm

              hehehe…. esti sigura? 😀

  18. Septembrie 4, 2012 la 8:31 am

    Cum lipsesc putin, cum se intampla ceva. :)) Mi-ati rapit multe minute din viata cu comentariile de aici. :))
    Vladen, Anarkali este o fata foarte sensibila. Nu scrie rau, dar nici nu se descurca fenomenal. Asta nu este un motiv sa o punem la zid. Incearca sa o urmaresti, sa citesti cate ceva de la ea, vei descoperi ca este placuta, desi uneori cam dura.
    Ana are dreptate, avem in tara multi liceeni care nu scriu atat de bine, desi meritati toata admiratia noastra.
    Si mie mi-a fost greu sa descifrez sensul unor intrebari din leapsa, dar nu le-am modificat, pentru ca eram grabita si mai ales pentru ca lepsele(cred eu) trebuie sa fie date mai departe in forma in care au pornit.
    Raspunsurile tale sunt mai interesante decat ale oricui altcuiva, dintre cei care au facut deja leapsa asta. Dar nici nu ma asteptam la altceva. 😉

    • Septembrie 4, 2012 la 8:32 am

      Si ce titlu ai ales… :))

      • Septembrie 4, 2012 la 8:37 am

        Iti jur… cand l-am scris inca nu ma lovise ideea de la PS! :)) Ca nu ma luptasem cu intrebarile inca! 😀 Pur si simplu..si-a bagat dracul coada.

    • Septembrie 4, 2012 la 8:42 am

      Pai eu n-am pus-o la zid! Am zis ca aveti dreptate fiindca am gasit si eu pe cineva sa scrie mai prost ca mine. Atat :D. Ba dansa a si recunoscut asta si mi-a explicat de ce. Apoi lucrurile au degenerat. N-am idee prea clara de ce. Mai ales ca eu acceptasem ca i se rupe de romana. Desi cred sincer din reactie ca nu i se rupe si ca era ferm convinsa ca scrie bine. Asa ca nu i-a picat bine. Dar ma rog, nu pot fi iubit de toata lumea ca nu-s desprins din biblie 😛

  19. Septembrie 4, 2012 la 3:35 pm

    Cine vrea sa fure idei de intrebari de lepse ca sa le preluati pt blogurile dvs unde va urez sa aveti succes si mai mare decat aceasta leapsa de aici, am eu mai multe pe lunile august si septembrie, plus eu NU vreau credit, ca oricum ori le-am inventat eu, deci nu au cine ce mare valoare, ori le-am furat de la altii asa ca nu conteaza…e free for all !

    • Septembrie 4, 2012 la 5:06 pm

      Pai te contrazic! Leapsa asta a avut succes monstruos! Mult mai mult decat merita. De obicei lumea cand vede leapsa zice „eeeewwww…leapsa…iar”. In nici un caz nu lasa atatea comentarii si nu vin sa se holbeze atat (ieri aproape am depasit topul meu hituri intr-o zi :D). Asta se califica ca leapsa de succes. Chiar daca de fapt succesul l-a avut telenovela de la comentarii :D.

    • Septembrie 6, 2012 la 4:58 pm

      Ufff…ca nu stai cuminte si pui paie pe foc :P. Vrei sa vina iar alea care-mi ureaza de mort/rus scelerat/comunist si parca ceva cu tocma’ rasputin? 😛

  20. Septembrie 6, 2012 la 6:39 pm

    • Septembrie 6, 2012 la 6:57 pm

      Hahahahahahahaaaaaaaaaa! evident! Evident! Chiar ma miram cum nu mi-au lipit mai multi videoclipul asta :)))) La slujba mi-l pun de fiecare data cand au ocazia… Plus snapshoturi cu Rasputinul lui Disney lipite de birou…. :)))))))))))) Mi-era dor. Pe bune! :))))))) Genial! Mi-ai facut seara!

    • Septembrie 6, 2012 la 7:01 pm

      Apropo (de fapt nu stiu de ce apropo), ai vazut ca-i festivalul berii in Bergen pe 7 si 8 Septembrie? Habar nu am daca consideri ca merita efortul de deplasare, dar m-am gandit ca poate te intereseaza. Au niste reguli de te umfla rasul. Cat i-ar iubi babele de la noi… :))

      • Septembrie 6, 2012 la 10:18 pm

        Imi pare bine ca ai ras. Si eu incerc sa rad de vreo 3-4 zile si nu prea reusesc decat cateva zambete cam anemice. Interesant festivalul berii, dar cred ca am de gand sa ma duc la Stockholm week-end-ul asta.

        • Septembrie 7, 2012 la 6:44 am

          Ma inclin, Stockholm bate festivalul cu suturi in fund. Sa fie exact cum vrei si sa-ti creasca moralul.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: