Leapsa despre defecte

Rudolph m-a izbit cu o leapsa si cum eu din principiu pe ale lui nu le refuz, ba chiar sunt entuziast sa le primesc, am preluat-o. In plus, de data asta, i-as atribui (lepsei) si un rol terapeutic fiindca banuiesc niste pietre la rinichi si concentratul pe ceva semi-intelectual (printre injuraturi si junghiuri) pare o solutie viabila si utila.

Pedeapsa lepsei in chestiune consta in a-ti enumera ceva defecte, calitati si anomalii. Prin anomalii eu inteleg ceva ce te situeaza in clopotul lui Herr Gauss fie la extrema stanga, fie la cea dreapta. Am sa ma limitez la 3 din fiecare categorie, unul fizic, unul comportamental (nu gasesc cuvant mai bun) si altul de interactie sociala. Ca sa nu o lungesc. Bon, acestea fiind spuse, iaca:

(1) Defecte

Fizic: am echilibrul foarte prost. Si aici nu ma refer la momentele ulterioare consumului de alcool. Aia e alta poveste. Singurele momente in care pot face ceva ce necesita echilibru este cand ma misc. De exemplu as putea merge pe o barna cu conditia sa fug. La fel, pot face figuri de dansuri rusesti fara efort, dar nu as putea sta ca piticul pe loc fara sa cad in cap. Din ce am citit este o problema tipica pentru cei cu centrul de greutate plasat un pic prea sus.

Comportamental: pai asta e simplu. Beau si apoi am initiative. De genul alora care ajung pe youtube. Nu ca n-as avea initiative cand sunt treaz, dar alea pe care le am cand sunt beat capata in general proportii legendare. Ca de exemplu atunci cand, fiind intr-un orasel de langa München la o conferinta extrem de importanta unde urma sa cuvant prima prezentare a doua zi dimineata, am mers la Oktoberfest cu prietenii (ei n-avea prezentare :D). Oameni suntem si Oktoberfest e o data pe an. Doar nu era sa stau sa-mi repet prezentarea…ca fetele??? Evident n-am baut siropel la fest. Si cam dupa berile mele si ale unei colege incapabile sa o termine pe a ei, ne-am intors inapoi. Noroc cu S-bahnul ca mergea singur. Eu partea asta nu mi-o prea amintesc. O data ajunsi acolo ne-am confruntat cu o problema intrarii in stabiliment. Trebuie sa stiti ca conferinta cu pricina era organizata intr-o fosta manastire de maicute si tot domeniul era marginit pe o parte de lacul imens al zonei iar pe cealalta parte era imprejmuit de un zid urias de vreo 10 metri, prevazut cu o unica poarta formata din sulite metalice de cam 6 metri inaltime :D. Poarta, care la ora domnului 1 AM era, evident, incuiata. Prima idee am avut-o eu si prin aburii alcolului am sugerat sa ocolim prin lac (partea dinspre lac n-avea zid), fiindca cat de adanc putea fi? Ne-am dus sa vedem. Si ne-a intampinat o apa neagra si rece, pe scurt deloc imbietoare. Fetele au inceput sa chiraie a negatie. Bun deci nu urma sa o luam prin lac. Asa ca ideea urmatoare (care nu mi-a apartinut) a fost sa sarim poarta. Zis si facut. Eu ultimul. Ma catar, trec un picior peste sulita dau sa-l trec si pe-al doilea si mi se agata pantalonul de unul din varfuri. Nici de frica nu am reusit sa ma mai desprind. De fapt nu prea imi era clar ce se intampla. Asadar in jur de ora 1.30 AM eu ma aflam agatat in spagat pe poarta unei foste manastiri de maicute cu circa 7 ore inainte de ora prezentarii mele epocale. A fost necesara o interventie exterioara a cuiva muuult mai treaz si desprinderea mea din sulita cu pricina. Nu de alta dar incepusem sa panichez pe poarta aia… Desigur a doua zi dimineata am aflat ca cheile de la camera deschideau si poarta absolut imensa a castelului, iar lacul, la coltul zidului avea 5 metrii adancime… Ah, da, prezentarea a fost absolut ok :D.

Interactie sociala: imi lipseste total respectul pentru „autoritate”. Absolut toata viata mea am facut ce am vrut eu, sfidand direct si ostentativ regulile impuse de cineva. Pe toate planurile, de la mama mea pana la directorii de scoala, conducatorul de teza sau sefii directi de la slujba. Sunt insa absolut dispus sa sufar consecintele si nu ma eschivez.

Ca sa va expemplific stilul, cand eram mic, am fost prins la nisipar punand nisip cu lopatica in capul fetitelor. Dupa cateva chiraieli roz si disperate, mama mea s-a scoborat autoritar in nisipar si pare-se ca foarte bland mi-a explicat ca nu e bine/frumos sa pun nisip in par la fetite ca li se murdareste perisorul si le intra nisip in ochisori si le doare. Apoi m-a intrebat, „Ai inteles?”. Se pare ca eu am raspuns foarte serios ca DA. Apoi am luat o lopata plina varf de nisip si i-am pus-o mamei in cap. Mama mea, inlemnita, si cu ultimele doze de calm, m-a intrebat de ce am facut asta daca am zis ca am inteles!? Raspunsul meu? „Pai nu-s de acord!” si am plecat cu lopata plina spre o noua victima inocenta. Mama mea mereu a zis ca din momentul ala si-a dat seama ca vor urma catea zeci de ani foarte aventurosi si care ii vor pune rabdarea la mare incercare. Asa a fost.

(2) Calitati:

Pai aici eu am probleme. Absolut nimic nu poate fi o calitate indubitabila. Dar sa incercam:

Fizic: Sunt slab si musculos. Pot cara mult fara efort si imi si place. Mie nu imi plac barbatii grasi, nu ii suport. Gasesc ca e normal si natural ca o femeie sa fie rotunjoara si pufoasa, dar mi se pare total dizgratios la barbati. Am avut si eu scurt un pic de burta cand imi scriam teza si mancam ce apucam ca rama. Dar, multumesc lui Dumnezeu, am scapat de ea :D.

Comportamental: nu mi-am incheiat dezvoltarea. Adica inca invat si sunt entuziast. Sau macar imi place sa cred ca sunt. In orice caz nu cred ca m-am blazat. Opiniile mele se schimba pe masura ce acumulez informatii. Ma imbunatatesc (zic eu :D)

Interactie sociala: pot comunica extrem de eficient cu oricine. N-am nici o problema sa vorbesc de la gunoier la lord bosorog pompos pe „limba lor”. Ba chiar ajung de ma si plac aia. Inocentii…

(3) Anomalii

Fizic: Cel care ma deranjeaza pe mine cel mai tare si care imi starneste cu regularitate belele si dureri (la propriu) este ca sunt prea inalt. Sunt atat de mult iesit din standarde incat interactia cu obiectele create dupa media populatiei (de exemplu usile sau paturile standard) devine de-a dreptul dificila. Mai ales dupa cateva pahare. Oricum nu cred ca e zi de la dumnezeu in care sa nu dau cu capul in ceva. Dar nu asta e baiul cel mai mare, ce ma chinuie cu adevarat este praful de pe mobila (de exemplu dulapuri) din locurile in care merg in vizita. Am observat cu mult timp in urma ca femeile sterg praful DOAR pana la inaltimea ochilor lor. De acolo in sus… ramane cum l-a asternut dumnezeu. Eu il vad :D. Si oricat de curat ar fi pana la inaltimea ochilor gazdei, eu tot smotocei de praf am in fata ochilor. Desigur, fiindca nu rezist ma apuc sa-l sterg eu. Multe gazde raman tablou :P. Ghinion.

Comportamental: Aici mi-e cam greu sa-mi dau seama. Cineva care ma cunoaste ar fi mai bun. Mie mi se pare ca-s foarte normal, multumesc :P. Desi poate merge raspuns cu vreo fobie mai rara. Mi-e frica de Biblioteca François Mitterrand din Paris. Nu o suport. Nu pot nici macar sa ma uit la ea (mai ales la crepuscul), dar sa ma apropii.. Am avut nevoie o data de ceva de acolo. A trebuit sa-l trimit prietenul meu cel mai bun (care stie beleaua) cu indicatii clare. Eu l-am asteptat cateva statii de metrou mai spre centru. Cred sincer ca daca ar depinde viata mea de ceva din cladirea aia si tot n-as putea sa ma apropii de ea fara sa mi se faca un rau nesfarsit. Urasc cladirea aia.

Interactie sociala: Nu suport sa fiu atins amical de persoane, care nu sunt parte din familie. Mi s-a zis ca e anormal sa te deranjeze la nivelul la care ma deranjeaza pe mine.

Nu suport colegele care mi se pun in brate, isi trec mana prin parul meu, imi pun mana pe picior, ma lovesc pe spate, imi curata scamele de pe pulover, sau ma pupa pe obraji cand ne vedem. Ma enerveaza de mor si am ramas in istorie cand una din fetele de la petrecere mi s-a aruncat in brate pe neasteptate. Eu sedeam si imi beam berea. M-am speriat si m-am sculat asa de brusc de jos ca aia a cazut in fund. Evident, mitocanul eu am fost.

Si cu asta gata. Ia sa vedem pe cine nominalizez. Cinstit e sa fie tot trei si sa fie fete (Rudolph a nominalizat doar bieti). Pai: Vienela (ca sa nu ai timp sa respiri), Kadia si Redsky. Plus cine mai vrea, evident.

  76 comments for “Leapsa despre defecte

  1. decembrie 13, 2012 la 5:53 pm

    Fac gagicile chestiile astea? Adica ti se trantesc in brate , te pupa, te ating pe picior, etc? Hmmm… ce traba, si eu cred ca as lua una de asta de coada si as invarti-o deasupra capului daca as asista la asa scena, eu nu ma port asa si nici macar daca mi s-a intamplat sa imi placa vreodata un barbat foarte mult nu am facut-o , pe barbat trebuie sa il lasi sa vina el la tine nu sa sari tu ca parasuta toata desfacuta, in fine, ce urat. Te cred ca nu iti place, nici mie nu imi place chestia asta cu pupatul , foarte incetatenit obicei in V, toata lumea se pupa, tzonc tzonc tzonc, nu imi place nici mie.Nici sa dau mana cu oricine nu imi place (trebuie , asa sunt normele sociale) as prefera sa dau mana cui imi place mie si cui doresc nu tuturor .
    Imi aduca aminte cand eram adolescenta si nu m-am dus la ziua unui coleg :)))))) care avea o acnee devastatoare numai fiindca am stiut ca trebuie sa il pup de la multi ani :)))))))))), vai vai vai.

    • decembrie 13, 2012 la 7:02 pm

      Fac, mai ales cand o iau la bord (ele nu eu), fac :(. Si fac si fiindca stiu ca nu suport si probabil li se pare simpatic ca ma supar si in plus stiu si ca nu pot face nimic altceva decat sa ma oftic si sa plec sau sa ma feresc, fiindca stiu ele foarte bine ca n-as repezi in public o femeie. Desigur daca m-as trezi cu una din muierile astea in privat as pleca de acolo, dar nu inainte sa-i spun cate ceva. Stii tu genul ala de comentarii pe care le fac unele mai saracute cu neuronii de genul „esti dragut cand esti imbufnat”. Eee voila… eu sunt dragut cand ma feresc. Asadar intr-o vreme era sport national. Cred ca si vor sa vada pana unde pot merge pana explodez. Dar eu nu le dau satisfactia.
      :)))) pai trebuia sa-i zici ca e foarte frumos ca te-a invitat si uite ai venit dar de pupat nu pupi ca stafilococcul e contagios! :)))))

      • decembrie 13, 2012 la 7:06 pm

        Nu stiu daca ai citit cand am povestit pe blog de nebuna aia de colega care s-a tinut dupa mine in baie si pe care, cand m-am speriat si am impins usa de la buda ca sa o dau de acolo, a alunecat cu tot cu usa… :))) A ras Kadia cu lacrimi cand i-am povestit ce-am patit. Eu eram violet de nervi si rusine. Iar prietenul meu Hermann, care a asistat la scena cu inca vreo doi prieteni, ca se tinusera dupa nebuna sa vada ce face, cica au vazut usa desfacandu-se si pe asta tinandu-se bine de clanta….planand dupa ea :))))) Eu atunci voiam sa dispar… :)))) Dupa aia am ras si eu.

  2. decembrie 13, 2012 la 5:57 pm

    Multe de aici eu le consider calitati ! 🙂

    • decembrie 13, 2012 la 7:06 pm

      Mmm…pai alea de la calitati sunt. Alea de la defecte…nope 😛

  3. decembrie 13, 2012 la 6:03 pm

    Te invit pe la mine, sa stergi praful, jur ca nu ma supar! 😀
    Aia cu atinsul nu-i o anomalie, e o reactie cat se poate de normala, parerea mea!

    • decembrie 13, 2012 la 7:07 pm

      Mai aici e un pupat turbat si stat claie peste gramada, luat pe dupa gat la poze, trantit cu fundul in brate si vorbit de la 2cm de om. E ORIBIL. Dar ei asa fac si nu inteleg ideea cu sfera de intimitate.

      • decembrie 14, 2012 la 8:34 am

        :))) de aia cu vobit de la 2cm cred ca ai scapat, Inaltimea Ta!
        Groaznic! si greu de fofilat …

        • decembrie 14, 2012 la 12:49 pm

          Nu prea ca mai sed si jos. Si cand se intinde cate un frantuz (astia au obiceiul asta) si-mi pune si o laba pe genunchi ca sa-l ascult mai atent…ma trec fiorii :))

  4. decembrie 13, 2012 la 6:24 pm

    Te invit cu mult drag pe la mine pe acasa. Se pune praful prea des si, in plus, eu nu am fobia ta, asa ca praful o duce imparateste la mine in casa. Anomalia ta e, de fapt, o calitate, dar nu stii tu…
    Daca anomalia ta referitoare la capitolul interactie sociala se manifesta si in sens invers (adica nici tie nu iti place sa pui mana pe picioarele doamnelor), atunci te invit si mai insistent la mine acasa 🙂

    • decembrie 13, 2012 la 7:09 pm

      Pai e o anomalie neplacuta caci aproape in orice casa exista dulap sau biblioteca. Si pe ele praf. Si e nasol :)).
      Dap, se manifesta dual! Nici mie nu-mi place sa pup, ating, iau pe dupa spate, tin in brate, strang maini etc :)).

  5. decembrie 13, 2012 la 6:53 pm

    Scuze pt greselile de tastare :(. Poate corectezi tu, pana si pe mine ma irita sa imi recitesc mesajul si sa vad atatea greseli :(, oare de ce nu se pot corecta mesajele in wordpress?
    Vlad in ceea ce priveste saritul asta in brate, atinsul pe picior? etc ma mira ce spui, de obicei femeile decente si bine crescute nu se comporta asa chiar daca te plac foarte mult, mai ales ca ele stiu ca tu esti un barbat insurat. Sincera exista un anumit tip de femeie care se poarta in felul asta, daca nu oare nu le dai tu fara sa iti dai seama mesaje gresite acelor femei? Mi se pare totusi ciudata chestia asta cu saritul in brate , foarte ciudata, sigur ca eu ca si sotie m-as enerva putin sa stiu ca vreo femeie se arunca asa in bratele sotului meu. Sincera iti spun.Nu mi se pare un comportament potrivit pentru o femeie, mai bine l-ar cuceri pe alte cai decat sa se ofere asa cu forta.Nu cred ca este atat o diferenta culturala caci peste tot doamnele se poarta in alt fel decat femeile ordinare.Hmmmm…imi amintesc ca pe mine pe vremuri, de mult, ma enerva o femeie care obisnuia sa aduca la locul de munca al sotului meu pe atunci mancare facuta de ea si sa io bage efectiv pe gat ! Eu ma chinuiam sa gatesc, sa fac frumos acasa pentru barbatul meu, sa construiesc o viata , un cuib unde barbatul meu sa se simta bine, venea barbatul meu acasa seara satul si plin de mancarea facuta de maimuta respectiva, pur si simplu ii era jena sa o refuze.Fiinta respectiva avea barbat, ajunsese pana acolo incat sa ii dea mancare acasa la pachet mai, tot felul de loempia facute de ea, etc. Pana am pus eu punct la chestia asta, asa cum trebuia.

    • decembrie 13, 2012 la 7:17 pm

      Se intelege perfect Alina! Iti dai seama daca am inteles eu, romanii pricep sigur tot.
      Sa stii ca si eu m-am gandit ca emit eu semnale de le fac pe astea sa se comporte asa, dar sa stii ca nu fac asa doar cu mine, ci cu toti. Cu mine le place in mod deosebit fiindca eu fac urat. Adica tresar, ma inrosesc, ma dau de acolo, ma supar. Si li se pare amuzant. Colegii mei le tolereaza ba chiar am impresia ca le place. Eu nu fiindca eu sunt de parerea ta si n-am fost obisnuit nici macar in Rusia (unde-s mult mai multe femei decat barbat si concurenta acerba) cu chestii atat de directe. Desigur ca in timp mi-am dat seama ca probabil eu sunt boul si chestiile astea n-au nimic sexual in ele, asa-s ele prietenoase. Suntem colegi de ani buni de zile, ne cunoastem cu catel si purcel si as zice ca au trecut din categoria de colegi la aia de prieteni. Cu toate astea eu ma simt vinovat sa stea alta la mine in brate decat femeia mea. Asa ca nu sta. Lor, cum ziceam, pudicitatea mea „exagerata” li se pare amuzanta.
      Si Kadia s-a suparat o data pe exact acelasi motiv ca tine. Era o rusoaica care aducea mancare si-mi dadea si eu o mancam ca deh… Nu stiu cum ar fi evoluat, dar a trecut o data maica-mea pe la mine pe la slujba a vazut scena s-a dus direct la aia si i-a spus cateva (nu stiu exact ce). De atunci n-a mai adus nimic :D. Dar si pe Kadia o enerva. Eu n-am inteles niciodata prea clar de ce, dar cred ca aveati aceleasi motive.
      Alta chestie este ca eu nu suport sa ma atinga nici barbatii. Fetele sunt mai agresive. Dar mie nici prietenii nu-mi place sa ma bata pe spate.

      • decembrie 13, 2012 la 7:29 pm

        Vlad. Nu. Nu Vlad, peste tot in lumea asta o doamna este retinuta si o femeie de calitate si desteapta este chiar daca isi doreste atingerea unui barbat retinuta si vicleana.
        Vlad, dupa cum stii , sotul meu nu este roman si gandeste exact ca si tine, sa nu crezi ca isi doreste sa ii sara orice cucoana in brate si contrar a ceea ce se crede despre barbati (ca iau ce li se ofera) eu stiu ca lucrurile nu sunt tocmai asa si nu isi doreste nici barbatul meu sa se miroase/atinga cu orice muiere.In afara de asta femeile de genul asta sunt am impresia si cele care se plang ca dau numai de barbati porci, superficiali care le abuzeaza si isi bat joc de ele, scapand din vedere ca ele le dau sansa sa se poarte asa cu ele.Daca un barbat este insurat este insurat cu un motiv ! asa ca nu are rost sa se mai agite ca butelia pe margine. :).Cat priveste mancarea si femeia respectiva la fel, credea probabil ca il cucereste cu maiestria ei in bucatarie, pana i-am explicat eu ei ca sotul meu este insurat, m-a ales pe mine 🙂 din China nu pe ea din vecini 🙂 cu un motiv ! sa nu se bage sa ma lase pe mine sa imi hranesc barbatul ca la mine ! in casa nu se consuma mancarea ei spurcata cu miros de babi pagang indonezian. Sotului meu i-a fost rusine sa o refuze, manca, lua pachetul acasa, lui nu ii place sa faca o femeie sa sufere sau sa o jigneasca , da, inteleg, pentru asta am rezolvat eu problema. Sper pentru fiinta respectiva ca intre timp gateste pentru barbatul ei nu pentru calea ferata Amsterdam Kuala Lumpur si retur.
        iti pot spune cu siguranta ca la viata mea mi-au placut si m-au atras mai multi barbati, am si eu 34 de ani nu mai am 16 dar nu m-am purtat asa, zau.

        • decembrie 13, 2012 la 11:33 pm

          Sa stii Alina foarte sincer acum si eu prefer oricand o femeie maiastra care sa ma farmece si nu una care sa mi se ofere in brate. Pe bune. Si ai dreptate, nimeni nu vrea ce-i pica in poala, toata lumea vrea fructul oprit. Pe mine ma umplu de dezgust femeile care s-ar oferi maine. Prefer alea cu toane si care isi cunosc valoarea. Adica stiu ca voi fetele aveti ideile voastre despre masculi, dar avem si noi standarde, asa e. Si eu nu-s ultimul om sa o culeg pe una ce mi se pune in poala. O admir mult mai tare pe una care isi foloseste creierul si incearca sa ma manipuleze. Si da, ai dreptate! Casatoria nu e de ici de colo. Vine cu responsabilitati. Si ca una sa te faca sa le ignori, pai trebuie sa fie desteapta. Nu iau toate laturile de pe jos, am si eu orgoliul meu si standardele mele. Astea de mi se pun in brate se asigura de eternul meu dispret. Nu zic, aveti dreptate sunt prosti si manipulabili, dar standarde avem si cel putin in tara mea, barbatul curteaza femeia si ii accepta orice si nu invers. Eu n-am scuza ca mi-era rusine sa o refuz pe rusoaica. Imi era foame si imi placea mancare ei dar zau daca nu eram porcul eu sa profit de cum gateste, ca femeie eu iti jur ca la ea nu m-am gandit. Si ai din nou dreptate. Cand un barbat isi ia alt neam e mai cu grija zau asa. Si o ia cu un motiv, ai dreptate. Acum sincer-sincer Alina iti jur ca o femeie care mi se pune in brate..daca nu e deja a mea, nu mai e femeie si gata. Sa mi se puna femeia mea in brate ma flateaza, zau. Sa mi se puna una, oarecare, e …curva. Punct. Si eu cu curve n-am nevoie. Eu am standarde!

  6. decembrie 13, 2012 la 7:47 pm

    „Dar si pe Kadia o enerva. Eu n-am inteles niciodata prea clar de ce, dar cred ca aveati aceleasi motive.”

    O enerva Vlad din urmatorul motiv. O femeie cand este indragostita sau iubeste un barbat si vrea sa faca o familie, casa cu el…isi doreste sa impartaseasca acea senzatie de camin, de cand lumea si pamantul este asa. Femeilor le place sa ofere barbatilor si mancare gatita de ele , este probabil ceva instictiv. Nu iti place ca si proaspata sotie, sa astepti momentul ca sa te reintalnesti cu barbatul tau, sa il bucuri de ce ai pregatit pentru el din iubire, dragoste (cum face cam orice femeie mai ales la inceputuri) si sa te trezesti ca mananci singura la masa sau ca barbatul nici nu simte gustul mancarii si nu este in stare sa aprecieze fapta ta pentru ca el este deja satul , a avut grija de asta colega neciocanita 🙂 care se amesteca in familiile altora desi stie CLAR ca barbatul respectiv este INSURAT. Daca o vroia pe ea o lua pe ea! O femeie nu face mai mancare asa pentru un barbat insurat 😉 numai daca VREA ceva. Nu este greu de ghicit ce da? Ca vrea nu ar fi asa grav, fiecare dintre noi avem dorinte 😉 , dar sa se reduca la fantezii acest tip de femeie sau sa astepte ca barbatul infometat sa vina la ea sa cerseasca o omleta…NU sa se bage in relatia nimanui cu forta .De aceea s-a suparat Kadia. Desi nu ti-ar veni tie sa crezi daca rusoaica te-ar fi hranit vreo 4 ani zilnic …ai fi devenit dependent de oala ei 😉 si bine a facut maica-ta ca a pus-o pe femeia respectiva la punct. Cucoana respectiva daca are asemenea pasiuni, gatitul, sa se angajeze bucatareasa undeva nu sa se bage peste treburile altei femei.

    • decembrie 13, 2012 la 11:42 pm

      Pe mine m-a surprins reactia maica-mii. Sa-ti spun! Deci eu i-am zis ei ca am mancat pelmenii de la fata aia. Ca-mi aduce zilnic. Mama m-a descusut (eram in cafeteria firmei unde lucrez eu si o invitasem pe mama la masa) si eu i-am spus si ca-mi aduce zilnic si ca pe Kadia o enerveaza. Si mama s-a sculat s-a dus tinta la ea i-a spus ce i-o fi spus (n-am auzit) si fata aia a incetat. Eu cu fata asta, in afara de ce mancare i-am mancat, n-am avut nimic. Nici nu era stilul meu de femeie. Mie imi plac sa aiba forme si parul cel putin castaniu. Asta era blonda si slaba (opusa a ace vreau eu). Deci eu unul, sincer acum, nu ma simt vinovat cu nimic. Daca ai dreptate si fata ai voia mai mult…sa fie sanatoasa. Intai si intai e lipist de orice fel de sex-appaeal sa faca femeia prima miscare in directia asta si apoi ea era cum nu o voiam eu. Asa ca sa fie sanatoasa. Ca tu stii Alina suntem noi manipulabili dar nici idioti nu suntem. Asadar, din parte-mi aia putea sa incerce ce voia, nici nu exista. Si daca pe o femei o satisface sa nu-ti aduci aminte ca exista…treaba ei…pacatul ei. intelegi?

      • decembrie 14, 2012 la 10:52 am

        Mai eu nu zic ca sunteti idioti…in mod sigur barbatii sunt manipulabili. Dar sa stii gandste-te si tu…la fel cum ai gandi tu daca s-ar apuca Kadia sa faca zilnic mancare seara sa o duca la un coleg la servici, ar fi aceeasi miscare, ce anume ai crede tu? Acum oricine mai duce mancare Vlad, prajitura sau ceva de genul…din cand in cand….ok, dar nu zilnic mai zilnic sa hranesti barbatul altei femei si sa mergi pana acolo incat sa ii dai pachet acasa? Huh? pai asta nu este altceva decat lipsa crasa de respect pentru sotie, o indrazneala si o obraznicie fatisa. Bineinteles ca si Michael manca mancarea aia pentru ca 🙂 intr-o zi de munca cand ti se baga sub nas mancare calda facuta acasa 🙂 , multa, etc, cu greu refuzi, iei o data, de 2 ori apoi deja devine „normal” , apoi trebuie sa recunosc ca si in cazul meu, gagica respectiva gatea foarte bine, asa cum eu nu stiu sa gatesc 🙂 si nu o fac , pentru ca eu nu provin de felul meu din Indonezia deci nu cunosc bucataria lor asiatica si nici nu imi doresc ;). Si nici sotul meu nu o cunoste si normal ca i se parea ceva nou si bun.De alt neam era femeiusca respectiva, sotul meu si-a luat tocmai o sotie din acelasi neam cu el si ca o consecinta logica ! mananca mancarea mea nu mancarea altei femei. Nu exista mai asa ceva, acum hai sa fim seriosi…crezi ca o femeie duce mancare facuta de ea zilnic zilnic unui pitic de 35 cm 🙂 . coleg, cu acnee si care miroase a transpiratie? NU Vlad, nu. O femeie se agita sa hraneasca un barbat pe care a pus ochii. La fel cu saritul in brate, mai eu nu zic ca o femeie care se ofera asa din prima este o curva, oamenii sunt niste fiinte complexe, eu nu judec asa, se poate sa nu fie, se poate si o femeie de calitate sa se ofere din prima, nu inseamna ca este o latura. Dar auzi mai Vlad, o colega care iti sare asa in brate te atinge, etc, pai mai, face la fel si cand este barbatul ei de fata? 🙂 , aia nu te iubeste mai, aia nu te place , femeia aia pur si simplu crede ca este irezistibila si ii place sa te atatze, visul ei probabil este sa zici: hai la buda sau mai stiu eu ce si ea ar face-o :). O femeie matura care te place cu adevarat te respecta si iti respecta alegerile, sotia, eventual ! iti marturiseste ca te iubeste dar nu se baga asa ca o maimuta. O femeie de aia trebuie pusa urgent la locul ei, clar ….mare dreptate are mama ta.Pur si simplu NU te bagi . Pai spune tu , sa fim noi 2 colegi si sa ma vezi pe mine ca sar la barbati in brate sau ca zilnic zilnic hranesc vreun tip , vin incarcata de pachete….pai nu mi-ai zice (dupa un paharel macar) : Alina ce faci? te-ai tampit ? sau nu mie, in fine, la sora-ta…de ex, daca ai avea.Logic ca da.Prieteni prieteni dar …totusi….

        • decembrie 14, 2012 la 1:03 pm

          I-as manca-o :D. Si daca as afla ca unul imi mananca mancarea m-as duce sa ii dau in cap. Lui. Pai cum sa-mi manance mancarea mea??? Pai nu-s luate astea asa vioaie. Alea care-s luate stau cuminti daca e domnul de fata (in particular n-am idee ce fac). Si mai e o chestie, sa puna ochii pe mine alea cat poftesc ca mi se rupe :D. Ca doar nu ma violeaza…nu? :)).
          Daca te-as vedea asa dand mancare in stanga si in dreapta cred ca as veni si eu sa gust ce gatesti. Macar de curiozitate. Daca as avea impresia ca faci avansuri altuia decat Michael pai cred ca m-ar dobora curiozitatea sa aflu ce naiba a facut de te-a suparat. Daca n-ar fi nimic si ai fi doar curioasa cum e alalalt eu unul as gasi ca e normal. Adica curiozitatea e normala. Si eu zic ca curiozitatile trebuie satisfacute. E preferabil ca barbat sa te insele din cand in cand (fara sa stii) nevasta, dar sa-i placa cu tine si sa fie multumita decat sa-ti fie fidela si sa viseze la altul in tacere cand e langa tine, zau asa.

  7. Dana
    decembrie 13, 2012 la 9:18 pm

    Vlade, am citit postul tau .. si am vrut sa scot un comentariu inteligent, adica sa nu scriu doar ‘Superb’ sau ‘Tineo tot asa :)’, dar nu mi-a iesit, zau ca am incercat.
    Ce imi place la tine si la Kadia este ca scrieti blogurile cu sinceritate, va aratati noua cu bune si cu rele – asa si postul asta, mi se pare a fi scris cu sinceritate.
    Deci ‘tineo tot asa’!

    • decembrie 13, 2012 la 11:46 pm

      Hehehe,pai zi si tu Dana, pe cine as minti? Sa zic eu ca-s rusul care nu pune gura pe alcool? Pai si ce mi-ar iesi? Sa fim seriosi… Toti suntem oameni si nici unul nu-i perfect. Nu-s o comoara, dar ma stradui. Perfect nu-s de fel. Nici nu as vrea, cine drac sa iubeasca un zeu. Si daca va mint pe voi, ce-mi iese? Ca nimeni n-ar crede ca-s perfect. As ajunge de mila alora ce ma citesc. Asa sunt sincer, radeti voi, rad eu, invat eu, invatati voi… N-am nevoie de masca si succes virtual, am succes in viata reala…ba am parte si de suturi in cur. Asa ca blogul asta e sincer…cand sunt prost, sunt prost…e scris acolo :)). Zi si tu asa…cu ce te ajuta sa minti in viata virtuala? Cu nimic. Daca esti sincer macar inveti ceva, primesti sfaturi. Daca unele chestii nu se pot spune…nu le spui. Dar perfect nu e nimeni. Eu unul nu-s :D.

      • Dana
        decembrie 14, 2012 la 10:16 pm

        Uite de aia te citesc! Va citesc!

  8. decembrie 14, 2012 la 12:22 am

    Vezi, stiam eu ca vei fi organizat, nu asa ca mine, care am inceput sa scriu varza tot ce-mi trecea prin minte, amestecand fizicul cu comportamentalul. Si am ramas in urma si la cautat statistici ca sa vad unde ma situez in afara limitelor majoritatii. Insa si eu am motive serioase de a evita sa ma gandesc la chestii real importante, astfel incat prevad ca voi continua sa completez aceasta lepasa in mod cat mai constiincios posibil.

    • decembrie 14, 2012 la 12:16 pm

      Eu am facut-o ca sa scap cu fuga. De mine. Ca eu daca nu-mi trasez limite ma intind cat incape si devine plicticos de citit.

  9. decembrie 14, 2012 la 1:03 am

    Aoleu, abia acum am citit si comentariile si simt nevoia sa comentez ca aceasta a fost una din rarele ocazii cand chiar imi pare bine ca sunt gay, ca eu, mai ales ca am ADHD si nici nu stiu pe ce lume traiesc majoritatea timpului cand ma aflu in societate, nu as fi rezistat in acest hatis deosebit de complicat de relatii si pretentii heterosexuale. Adica mie daca mi-ar da cineva de mancare la serviciu, ar fi total OK daca persoana e sexy + mancarea arata bine, si nu ar fi OK daca persoana ma enerveaza sau mancarea nu mi se pare ca arata bine, ca de mancat tot nu o
    sa mananc mancarea, ca mie in general imi place mai mult sa admir mancarea decat sa o mananc, si oricum nici nu as face legatura prea mare intre oferta de mancare si o posibila tentativa de seductie, ca pe mine ma imbie multa lume sa mananc diverse lucruri de cand sunt mic si eu tot iaurt si biscuiti mananc, si daca sunt obisnuit sa nu ma simt vinovat sa o refuz pe mama cu mancarea, zau, de alti oameni putin imi pasa.

    Iar chestia cu statul prin baruri sau restaurante sau diverse sindrofii sociale si necesitatea de a face conversatie si a deslusi diverse „viclenii” criptate sau codificate sau cum le zicea cineva mai sus, inainte ca sa te duci sa faci sex mi se pare o durere de cap imensa. Nici pe vremea cand nu era voie sa te angajezi in activitati gay nu era asa de complicat, era, din cate am auzit, tot o chestie asa din ochi si o miscare din cap catre hol sau gang sau baie, desi desigur uneori puteai sa o iei in bara ca putea sa fie un politist care aspira (in zadar) sa fie ca Al Pacino in Cruising, sau putea sa fie un grup care chiar dorea sa-ti dea in cap, dar azi nu mai e asa, cel putin nu in barurile din cartierele mai mediu-civilizate, azi cel mult sa cada ala beat mort lesinat sau de vreo supradoza de droguri in fata ta, si sa te sperie sau sa te dezamageasca in felul asta, daca nu i-ai facut screening-ul corect.

    Pai in primul rand e nevoie de screening, nu de conversatie despre vreme, inainte de a te angaja in relatii sexuale cu oricine, desi desigur se pot adapta si niste conversatii despre vreme ca sa faci acel screening, de ex intrebi, „mai tii minte daca azi dimineata a plouat, ca eu m-am sculat mai tarziu pe la 12 si nu mai tin minte ?”, si astfel descoperi si atentia si concentratia si memoria de scurta durata, plus te uiti sa vezi daca confabuleaza si are sechele de alcoolism sever, sau o fi sociopat, sau, si mai subtil, „ce parere ai despre incalzirea globala?”, si gata descoperi imediat daca e cumva delirant, si daca e delirant cf realitatii adica e de fapt doar un simplu activist politic, sau daca e delirant bizar si atunci e mai bine sa te retragi. Voi nu faceti asa cand faceti conversatii sociale de seductie prin restaurante si baruri inainte de a va decide daca sa faceti sex cu cineva total strain ? Va luati doar dupa comportamentul mai extrovert si direct, (adica daca ti se arunca cineva in brate primul sau te atinge pe brat primul), sau mai retras si retinut, (adica daca doar se uita pe sub gene gales de la distanta, insa cu umerii si pieptul adus inainte si mainile la vedere), fie ca e facut expres, fie ca asa o fi firea omului respectiv ? (Desigur trebuie prins si momentul cand ambii conversanti au alcoolemia mai mica decat 0,8 la barbati si 0,6 la femei.)

    • decembrie 14, 2012 la 12:41 pm

      Stai ca n-ai inteles. Nici eu nu inteleg jocul asta de picioare al femeilor. Ma indoiesc ca cu exceptia unor tipi extrem de empatici (care probabil sunt de fapt chiar gay) exista barbat chiar sa priceapa intregul „dans”. Si pe langa mine trec ca trenul anumite gesturi ale femeilor. Uite Alina zice ca hranitul unui barbat care nu e al lor, semnifica interes sexual. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut. Nu cred ca relatiile hetero sunt mai complicate decat cele gay. O interactie e pe cat de complicata vrei tu sau o lasi tu sa ajunga. Din parte-mi alea ar putea sa-mi fluture si un tramvai in forma de carnat…eu doar nu le vreau atinse de mine ca nu ma intereseaza.

  10. decembrie 14, 2012 la 1:42 am

    Zau, daca nu as fi primit niste semnale destul de biologice destul de clare relativ devreme, daca citeam aceste comentarii cand aveam poate 13-14 ani, cred ca ma decideam rapid sa „devin” cat mai repede gay decat sa ma chinui in halul asta cu relatiile heterosexuale in societate, ca eu sunt ff lenes cand e vorba de diverse conversatii si conventii sociale, si cand am citit si cuvantul „viclenie” pe undeva mai sus, cred ca ma speriam de femei si mai rau si renuntam total si mai devreme la atat chin de acceptare de mine insumi. Cred ca daca as fi fost heterosexual, as fi preferat probabil sa-mi aleg o cariera de calugar lucrator la o manastire sau preot catolic decat sa ma chinui social in halul asta pt relatii sexuale, si sa mai trebuiasca si sa aleg cat de cat corect o posibila partenera de viata pe termen mai lung, care de la bun inceput ar fi avut un comportament oarecum fals, deci antisocial sau oricum manipulativ cu tendinta de „pacalire”, si, mai rau, nu neaparat bazat pe propriul ei temperament ci mai mult pe anumite conventii sociale, adica sa nu cumva sa para in ochii lumii si in ochii barbatului de care e interesata drept o femeie „usoara” sau chiar posibil „curva”, (desi nu inteleg de ce curva ca doar nu cere bani…sau ma rog, poate doreste sa obtina avantaj economic pe termen mai lung prin relatia respectiva, dar asta nu e chiar echivalent cu curva cred, ca e totusi si din cauza conditiilor economice din multe tari, minus Scandinavia, unde femeile casatorite care au copii chiar au un avantaj economic real atat ele cat si copiii lor, fata de femeile care sunt mame singure)…

    …deja m-a apucat durerea de cap numai gandindu-ma la asta si concluzia mea finala ramane ca, zau, din punctul meu de vedere, ala care sunt cum sunt eu, cred ca e mai bine ca am fost pana la urma gay…ma rog, credeam ca ma cam impacasem cu asta, dar vad ca inca simt nevoia de „aprobare” sau „validare” din cand in cand + imi pare inca sincer cam rau ca nu voi avea ocazia niciodata de o poveste gen Romeo si Julieta (minus sinuciderile finale si asasinarea lui Tybalt, desigur)..

    …desi, ma rog, daca as fi fost heterosexual probabil ca as fi avut si tendinte comportamentale oarecum diferite, poate ca as fi fost mai harnic referitor la diverse „decriptari”, dar totodata si mai predominant hiper-activ decat distrat in legatura cu ADHD-ul, naiba stie, ca adevarul e ca nu cred ca se stie de ce baietii majoritar heterosexuali cu ADHD tind sa fie mai mult hiper-activi decat neatenti si cu capul in nori (desi nu e o regula, si nu stiu cat e genetic sau cel putin mediat intra-uterin, posibil si hormonal, si cat la mine a fost determinat/influentat si de alte posibile deficite de imaturitate neurologica legate de prematuritate)

    • decembrie 14, 2012 la 12:47 pm

      Inca o data…par complicate cand discuti cu o fata care si intelege ce fac celelalte surate. Lumea mea insa e simpla. Ele se falfaie si fac diverse eu pricep 1%… 😀

    • decembrie 14, 2012 la 1:13 pm

      Rudolph ursulet polar, nu cred ca asta conteaza, ca esti gay sau nu, esti barbat, sa stii ca voi barbatii nu intelegeti multe din ce fac femeile.Pur si simplu pentru ca sunteti barbati, nu conteaza heterosexuali sau nu. Nu conteaza deloc Rudolph.

      Uite la fel cum eu ca si femeie nu inteleg de ce un barbat isi insira pe masa sub nas cand sta sa se odihneasca: rolexul, cutitul elvetian, etc asa una langa alta, sau de ce ii plac masinile rapide cu zgomot de motor, nu inteleg pentru ca sunt femeie ! de aceea, femeile pur si simplu nu inteleg unele lucruri si gata, asa si cu voi barbatii.

      • decembrie 14, 2012 la 1:16 pm

        Diferenta e Alina ca noi astia heterosexualii, fiindca ne-am luat-o din frageda pruncie, stim astea si nici macar nu prea mai incercam. Dar acum cum naiba stii de insiratul lucrurilor din buzunare si jur pe masa?????? Cum stii??

        • decembrie 14, 2012 la 1:24 pm

          Mai eu stiu o treaba, probabil Rudolph a inteles ceva mai urat decat am vrut eu sa spun cu cuvantul viclenie, dar da, femeile sunt viclene, si barbatii sunt, dar femeile sunt in alt fel viclene mai, o femeie intr-un cuplu , intr-o relatie este sufletul casei, spilul :), nu exista asa ceva, asa a fost de cand lumea si pamantul , si sa fie 1 bucata de paine de mancare bucata aia de paine o mananci cu sotia ta, acasa ! nu te lasi hranit de nici o a treia de pe margine ! zau ! nu o faci si gata Rudolph, si mancatul impreuna, construitul unei case, unui camin, obiceiul asta de IMPARTASI impreuna hrana zilnica consolideaza un cuplu in timp, nu exista asa ceva sa te hraneasca o femeiusca din afara care a pus ochii pe tine. Si nici ca si barbat nu exista asa ceva sa accepti ca nevasta ta sa vina zilnic zilnic acasa incarcata de cadouri, bratari, bijuterii, salariu vreuni coleg fiindca ala o place :), nu accepti asa ca si barbat, punct 🙂 -cam asa este si cu mancarea asta, daca nevastei nu ii mai ajunge ce ii oferi tu si vrea de la altii pai poate e mai bine sa isi ia libertatea sa plece nu? Ce este asta. Hai o data, ok, de 2 ori dar nu exista asa ceva ca o femeie sa te hraneasca zilnic cand tu ai un partener, o sotie ! acasa.Nu exista asa ceva si gata, Eu ca si femeie fiind vicleana nu m-am certat cu sotul meu, nici macar cu aia nu m-am certat, doar i-am atras atentia ca trebuie sa se opreasca imedoat, daca nu s-ar fi oprit iti jur ca as fi dat-o cu caul de un perete. O data i-am atras atentia a doua oara eu imi pierd cumpatul , mie nu imi place sa impart, eu tin la ce este al meu si imi apartine nu impart asa cu oricine.

          • decembrie 14, 2012 la 3:12 pm

            Sunt de acord cu aia ca e suspect sa ii dea unul cadouri nevestei. Ala clar, dar clar, vrea ceva si nu-ti trebuie PhD sa stii ce :P. Adica da, e inacceptabil si se soldeaza cu bataie de regula :D. Pai mama mea n-a mai avut nevoie sa ii aleia ceva a doua data. Pur si simplu a incetat. Ba mie mi-a spus Kadia direct sa nu mai mananc de la aia. N-am inteles de ce atunci, dar m-am conformat.

          • decembrie 14, 2012 la 10:39 pm

            Sunt de acord cu tine + ma bucur ca nu te-ai ofensat de exagerarile mele de aseara ! Dar, dupa cum am explicat si in leapsa mea la mine pe blog, eu chiar am o relatie aberanta cu mancarea, si, chiar daca ma voi casatori vreodata sau hai sa zic coabita pe termen mai lung cu un partener stabil, zau daca nu va fi fiecare pt sine in legatura cu mancarea, ca pe mine chiar ca nu ma intereseaza cine il hraneste sau daca se hraneste singur atata vreme cat nu imi va pretinde mie sa invat sa gatesc, si la fel, daca vrea sa ma hraneasca el, treaba lui, ca eu, desi poate am sa gust asa din politete sau curiozitate din cand in cand ce imi va oferi, per total presimt, tot mai mult
            iaurt si biscuiti sau dupa toanele mele am sa mananc, (la fel ca si acasa la mama de cand sunt mic, sau acuma singur si relativ independent) + sper sa nu se simta personal respins de mine din cauza asta !

            • decembrie 14, 2012 la 10:43 pm

              P.S. Mai sus eram de acord cu Carnetelul. In legatura cu bijuteriile, eu personal nu m-as supara ca atat eu cat si un eventual partener al meu sa primeasca bijuterii, atat vreme cat le declara, si, daca depasesc o anumita valoare, (pre-stabilita prin contractul pre-nuptial…in legatura cu care inca nu m-am gandit, dar iata o idee ff buna, pt ca eu sunt mereu in proces de perfectionare al unui contract pre-nuptial cat mai optim), sa le punem la fondul economic comun al casei !

              • decembrie 14, 2012 la 10:47 pm

                Daca au valoare prea mica, nici nu vad de ce sa fie obligatoriu de declarat, ca fiecare poate face ce vrea in legatura cu diverse cadouri, atata vreme cat nu sunt ilegale, (adica de ex cine stie ce mita ilegala pt a face cine stie ce chestii), ca totusi activitatile criminale NU vor fi permise in cadrul unei relatii ale mele personale, si vor duce aproape sigur prin clauza precisa la anularea contractului de casatorie.

              • decembrie 14, 2012 la 10:52 pm

                P.P.S. Bacsisul sau spaga catre personal administrativ sau sanitar care sunt norme culturale in anumite zone NU constituie mita decat daca e vorba de o activitate specific interzisa prin legea locala, sau legile internationale care vor fi pertinente si votate in vigoare la acea vreme…trebuie NEAPARAT sa ma gandesc si la viitor si sa mai studiez chestii legate de contracte si merger-uri corporatiste, pt ca eu sunt decis sa iau un model de merger pt un eventual contract de casatorie + cu niste clauze legate de spiritualitate si timpul liber cf drepturilor omului + legislatia internationala a oamenilor muncii.

              • decembrie 15, 2012 la 8:54 am

                A! Credeam ca cu mine esti de acord. Eh ignora ca n-am chef sa-l sterg 😀

            • decembrie 15, 2012 la 8:53 am

              Eu nu ma ofensez :D.
              Si eu gandeam la fel in legatura cu relatia dintre partenera si mancare :D. Mama mea avea cantina la slujba si noi la scoala, asadar nu a gatit vreodata si nu aveam (si nici nu am) genul asta de asteptari de la o femeie. Dar nu zic, imi place de mor sa fiu hranit si sa nu-mi bat eu capul cu asta. Dar nu as impune vreodata asa ceva. In plus la fel eram la fel in privinta mancarii cu deosebire majora ca mie, fiindu-mi foame tot timpul, mancam tot ce-mi pica la mana. Dar ce continea mancarea, initial, nu-mi pasa de loc. Doar ca in timp am constatat eu ca gatitul aduce niste avantaje sociale si am invatat sa gatesc. Evident ca nu o fac regulat, dar imi place. Si are efect de regula.

  11. decembrie 14, 2012 la 1:48 am

    Erata: uciderea lui Tybalt, nu asasinarea, ca totusi nu a fost ceva premeditat politic de catre Romeo.

    • decembrie 14, 2012 la 12:47 pm

      tocmai ce voiam sa comentez :)).

  12. decembrie 14, 2012 la 9:40 am

    Disclaimer: azi-noapte eram beat + suparat

    • decembrie 14, 2012 la 12:55 pm

      Pai s-a inteles foarte bine ce ai scris, nu-i problema.

      • decembrie 14, 2012 la 2:52 pm

        Da, dar a doua zi cand am citit, m-am simtit cam aiurea si m-am gandit ca voi fi ofensat cateva persoane care chiar nici nu sunt ofensabile la nivel super-sensibil patologic si care poate nu meritau nici sa fie ofensate. Adica pur si simplu imi plangeam de mila aseara, si eu incerc ffff mult sa nu ma dau victima pt ca asa ceva e total dizgratios + neproductiv, dar ieri cam asa ma simtisem mai toata ziua, chiar si inainte sa ma imbat, din 2 motive principale, unul pe care l-am descris pe blog, si celalalt din cauza ca ma chinuisem sa raspund la leapsa asta si tot nu stam cum si ce sa raspund + faptul ca tu ai si reusit sa raspunzi asa clar si organizat m-a facut sa ma simt de-a dreptul inferior si pe planul asta, asa ca uite ce a rezultat !

        • decembrie 14, 2012 la 2:56 pm

          Mi-a trecut intre timp, nu ma mai simt inferior, desi m-am imbatat degeaba aseara ca nu am reusit nici macar sa agat pe cineva la club, (ca sa uit de esecul si mai mare de alalta-seara), insa totusi intre timp am mai progresat cu raspunsul la leapsa, asa ca macar ma simt competent la ceva anume !

          • decembrie 14, 2012 la 3:19 pm

            Mai repetitia e cheia succesului. Adica statistic vorbind daca insisti probabil vei agata pe cineva!

        • decembrie 14, 2012 la 3:18 pm

          Pai tocmai asta e ca nu gasesc deloc textul ofensator!
          Pai am raspuns clar si organizat ca sa scap mai repede :)).

  13. decembrie 14, 2012 la 9:49 am

    :)) De ce nu ma mir ca m-ai nominalizat? :))
    Am aceeasi problema cu centrul de greutate. :))
    Ne distram grozav aici, imaginandu-ne un barbat de 2 metri agatat intr-un gard. :))
    Va trebui sa ma gandesc la altceva, sa scormonesc mai adanc, pentru ca nici eu nu suport sa mi se impuna ceva, nici sa fiu atinsa de persoane straine. :))

    • decembrie 14, 2012 la 12:56 pm

      La 6 metri de pamant :)). Pai da, cred ca a fost monumental. Si nu, nu trebuie sa te mir, orice leapsa de la Rudolph va ajunge la tine :)).

  14. decembrie 14, 2012 la 1:32 pm

    deci iar m-ai lovit! insisti sa ma gratulezi din cand in cand cu cate-o leapsa si pe teme din astea de „dat din casa”. o s-o pun intr-o zi de sarbatoare cand nu citeste nimeni pe bloguri sa nu poata fi folosite informatiile 😀

    • decembrie 14, 2012 la 3:13 pm

      Ihi! Pai daca tresari asa cand o primesti sigur ca ti-o dau :))

      • decembrie 15, 2012 la 7:09 pm

        :)))))))) deci de acum nu mai scap! am abonament la fiecare, este?

        • decembrie 15, 2012 la 7:11 pm

          Ihiiiiii! Si am metodele mele sa te fac sa nu ma ignori 😀

          • decembrie 15, 2012 la 7:30 pm

            tu chiar nu poti fi ignorat, e destul sa pui o poveste din aia de-a ta, ca rad ca disperata de una singura in fata ecranului la munca. si am un geam mare catre strada, de se crucesc trecatorii 😀

            • decembrie 15, 2012 la 10:35 pm

              Pai solutia e sa te strambi la ei, eu am incercat o data, problema a fost cand doua doamne serioase s-au oprit si uitat asa crunt ca aproape am luat prusac pozitia de drepti. Dupa n-am mai incercat. Dar cred cu tarie ca cu tine n-ar indrazni nimeni si ar fi minunat de privit reactiile :). Mai ales ca astia din vestul Romaniei mie mi se par atat de crunt de seriosi cateodata 😀 (disclaimer: eu am trait cei 5 ani de Romania in buricul miticismului mondial si miticii sunt crunt de ironici). Ah de mult voiam sa intreb si mereu uit, poate stii totusi tu, am un dubiu apropo de mitici. Voi cand folositi apelativul va referiti la:
              a) doar Bucuresteni
              b) doar valahi
              c) cei din Regat??

  15. decembrie 14, 2012 la 2:30 pm

    :))) Aia cu fetele care sar in brate ca floricelele in ceaun nici mie nu imi place…Am asistat la asa ceva de cateva ori si fazele cu scame si „gadilat” prin par imi aduce aminte de cateva din liceu…Ce inaltime ai?dragul meu are 1,87 si ,nu stiu pentru Kadia,dar pt mine este un avantaj ca sterge el praful sus :)))…Vreau si eu sa citesc faza cu nebuna din baie…rezumatul de mai sus suna promitator si cred ca sigur am sa ma amuz…

    • decembrie 14, 2012 la 3:18 pm

      Am peste 2 :D. Deci vad perfect toate dulapurile si suprafetele inalte din vecini :)). Cred ca am facut un post o data tot pe la o leapsa unde am descris pe lung necazul cu nebuna (care tot colega era, rusoaica…). E unul dintre evenimentele cu care am ramas eu cunoscut in firma. Fiindca au asistat aia de se tinusera dupa ea sa vada ce iese. Si-a iesit. Sigur am descris-o la o leapsa. Dar nu mai stiu unde…

  16. decembrie 14, 2012 la 4:49 pm

    2???Poate iti aduci aminte 😀 si bagi dedesupt un link 😀 O seara frumoasa sa aveti

    • decembrie 14, 2012 la 4:59 pm

      Am vrut sa zic peste 2 metri, m-am grabit cand am raspuns.
      Pai o sa o caut sigur! Am sa pun link dedesubt.

      • decembrie 15, 2012 la 6:47 am

        Am gasit-o eu. Nu ai cum sa uiti o asemenea poveste. :))
        https://vraji.wordpress.com/2012/08/02/poate-va-era-dor/

        • decembrie 15, 2012 la 8:57 am

          Aaaa multumesc mult mult de tot, ca eu nu o gaseam deloc!

          • decembrie 15, 2012 la 9:03 am

            Nici eu nu am gasit-o din prima. Dar stiam ca era o leapsa cu 6 intrebari, venita de la Adelina si am cautat la mine pe blog, apoi m-am intors la tine si am incercat cu anumite cuvinte din leapsa. :))

            • decembrie 15, 2012 la 9:05 am

              :)) GENIAL! Eu am cautat dupa cuvantul…leapsa (nici macar nu eram sigur ca am scris intr-un post si nu intr-un comentariu :D). Evident cred ca au iesit vreo 30 de posturi si m-a apucat o leeeeeneeeeeee…

              • decembrie 15, 2012 la 9:20 am

                Poi in ritmul in care raspunzi la lepse, ai fi avut nevoie de o zi intreaga sa gasesti. :))

              • decembrie 15, 2012 la 9:33 am

                Paai haaai ca le si daaau :)) Sunt suflet generos 😀

              • decembrie 15, 2012 la 9:35 am

                Uneori mi-as dori sa nu fii chiar atat de generos! :))

              • decembrie 15, 2012 la 12:32 pm

                Nu pot pentru ca sa, stimata doamna… Trebuie! Onoarea si cavalerismul mi-o cer! 😀

  17. decembrie 14, 2012 la 8:49 pm

    :)) foarte tare articolul tau. Te inteleg la faza cu atinsul… eu nu suport sa mi se atinga urechile….ma enerveaza la culme :)) si imi e frica sa trec prin orice tronson ingust, de fapt, sunt claustrofoba si imi e frica de toata spatiile inchise si mici, asa ca te inteleg si la faza cu Biblioteca.

    • decembrie 14, 2012 la 9:02 pm

      Multumesc frumos, lepsele lui Rudolph au mereu potential :D. Ma bucur sa aflu ca totusi nu-s singurul ciudat cu Biblioteca aia oribila :)). Sincer! Ca-mi faceam probleme!

      • decembrie 14, 2012 la 10:09 pm

        Cu toate ezitarile mele de o viata de a vizita Parisul, acum zau daca nu am devenit ff curios sa il vizitez TOCMAI pt a vedea cum ma simt in apropierea acelei biblioteci, mai ales ca eu am o relatie speciala cu cartile si locurile unde sunt acumulate carti, avand fetish pt carti + diverse ritualuri de abordare a acestor obiecte depinzand de locurile unde se afla, insa pana acum nu as putea zice ca am avut probleme de panica sau neplacere sau incompetenta personala legate de locurile unde sunt carti, inclusiv aspectul lor arhitectural exterior si interior, (in afara de unele anticariate subcompetente la intretinerea mediului, care multe ma deprima datorita mirosului cartilor vechi si aspectul lor real neglijat de catre personalul de acolo indiferent si/sau subcompetent, dupa ce au fost neglijate si abandonate si inainte de catre fostii lor proprietari)…si acum ca au mentionat deja 2 persoane aceasta neplacere legata de biblioteca Mitterand din Paris, plus nu pot sa-mi dau seama de nimic deosebit doar on-line, asta devenit un adevarat challenge pt mine !

        • decembrie 14, 2012 la 10:29 pm

          Zau, unele anticariate chiar din tari avansate mi se par ca orfelinatele alea horror din Romania de dupa 1989, sau altele din tari ff sarace si indepartate, sau chiar ca niste aziluri de batrani sau diverse institutii corectionale subcompetente. Sunt de-a dreptul indignat + simt disperare cand intru in ele, plus imi displace mirosul cartilor vechi, sau chiar mai noi dar second-hand plus neglijate, ingalbenite…yeeeach. Si nu ma simt niciodata obligat sa salvez pe nimeni, doar sa fug cat mai departe de acolo sa nu mai vad, sa uit, ca totusi imi dau seama ca nu e vorba totusi de oameni vii vulnerabili, ci doar de simple obiecte, (desi…daca sunt total 100 % sincer, nu as putea spune ca si daca erau oameni m-as fi simtit obligat sau competent sa fac ceva pt ei asa pe loc, in afara de poate sa le dau cate o portocala sau o ciocolata si sa stau cateva minute pe acolo, zambindu-le, poate cel mult sa-i intreb cum ii cheama, dar cred ca m-ar fi afectat emotional oarecum mai puternic si poate as fi votat ceva posibil mai general util pt ei acolo daca vreun politician se preocupa de ei…zau, sunt un nesimtit, dar adevarul e ca nici nu am colindat eu personal de aproape orfelinate sau aziluri reale, ci am vazut doar in filme si la TV, dar anticariate reale am mai vazut)

          • decembrie 15, 2012 la 8:46 am

            Mirosul de carte veche nu ma deranjeaza. Sunt obisnuit. Bunicul si mama mea aveau multe carti vechi (ingrijite insa) si in mirosul ala am crescut. De fapt casa unde am crescut eu (a mamei mele) era plina pana la refuz de carti fiindca asta era singura activitate pe care o presta mama cand era acasa. Eu nu am curajul sa adopt carti de la orice anticariat, in orice caz nu fara o perioada obligatorie de carantina pe motiv ca nu vreau sa ma aleg cu vreo ciuperca care sa-mi distruga toate cartile.

        • decembrie 15, 2012 la 8:40 am

          Si eu am o relatie erotico-amoroasa cu cartile, anticariatele si bibliotecile. Dar biblioteca asta (si doar asta) e malefica. E oribila. E de cosmar. De altfel cred ca cu cat iti plac mai nenatural de tare cartile cu atat porcaria aia de ansamblu de cladiri de streseaza mai tare.

  18. decembrie 27, 2012 la 6:31 pm

    no, cum io deja raspunsei la leapsa, iacata cateva comentarii. 😀 ca am gura mare si nu ma pot abtine!
    – daca tot esti asa inalt, nu treci si pe la mine cu praful ala?! nu de alta, dar io stiu ca exista si pe dulapuri, numai ca uneori nici cu scaunul nu ajung sa-l sterg ca lumea. in Ro stergeam pe dulapul din dormitor (adancime vreo 60 de cm si situat la 5 cm sub tavan) cu un dispozitiv din ala de spalat geamuri. 😀 aici ma sacaie mobila din bucatarie ca e prea sus sa ajung ca lumea si de pe scaun, asa ca ma transform uneori in maimuta si ma rog la toti zeii sa nu iau contact frontal cu podeaua.
    – la francezi le-ai spus ce parere ai de biblioteca lor?! poate prinzi vreun nationalist si ii explici asta. 😀
    – mai aveam ceva comentarii, dar am uitat. imbatranesc… sau ar trebui sa ma duc sa beau ceva!

    • decembrie 27, 2012 la 9:15 pm

      Pai zau, invitat fiind as face-o. Adica invitat fiind in casa, ca n-am nevoie de invitatie sa sterg praful. E o treaba maniacala. Mi-e brusc mila de stapana casei ca e asa mititica si o ajut eu. Fac unele doamne niste fete lungi… Dar asta e! 😀
      Le-am spus si le repet cu fiece ocazie :P. De nationalisti nu mi-e frica ca frantujii sunt … mai mici decat mine si total non-violenti din punct de vedere slav :D. Ce sa faca…sa-mi spuna… „connard”? :)))) Nooo. Ce n-am facut e sa scriu la primarie! Hm! Cum de am ratat asta??? Imi ies din mana, zau asa!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: