Eeeeeeeee, m-am lamurit!!! :)

Nu pricepeam deloc, da’ deloc, de ce cam de fiecare data cand public cate o treaba care n-are legatura directa cu treburi „clasic” masculine (lego/ meccano /aparate /computere /reparatii /sport /bere /tzatze) adica chestii mai non-standard, de de genul aranjamentelor culinare, muzicii, cocktailuriluri, anumite filme, anumite firme, treburi de design, apare Rudolph si-mi face apropouri ca as fi bastion PR pentru comunitatea gay :P. Ba chiar, uneori am avut impresia (e posibil sa ma insel, dar parca nu cred) ca sugera ca as avea inclinatii in directia respectiva. Chestia asta nu m-a deranjat de fel, dar zau ca m-a nemularit total! Nu pricepeam ce naiba savarseam de trimiteam genul asta de semnale. Mai ales ca eram deja convins ca nu e modul in care ma exprim in scris. Am si dezbatut cu Kadia daca o fi vreo problema de diferenta culturala. Se pare ca nu (oricum ea are teoriile ei legate de parerea lui Rudolph, care-s ale ei, asa ca nu le scriu aici 😀 ). Oricum, ce m-a mirat cel mai tare este ca Rudolph si-a inchipuit ca daca as avea astfel de tendinte mi le-as reprima in vreun fel. Eu nu-mi reprim nimic, ca nu prea pot. Daca vreau, imi fac/fac.

Ca sa fac o paranteza, ca poate se cere, atat timp cat nu mi se fac avansuri repetate si invazive (caz in care devin relativ agresiv), mie comunitatea cu pricina imi este foarte simpatica. Asta fiindca am intalnit multi tipi interesanti si inteligenti care s-au dovedit ca ma placeau mai tare pe mine, nu pe nevasta-mea. De altfel, as zice ca unii dintre cei mai destepti si informati tipi pe care-i cunosc sunt gay sau macar indecisi. Eu unul, mai degraba din pacate decat din fericire, prefer clar femeile. Fiindca doi dintre cei mai buni prieteni din copilarie erau gay, am avut prilejul sa ma confrunt de timpuriu cu optiunea, si spre dezamagirea lor si probabil pierderea mea, mie tot dupa sani, funduri si coapse mi se scurgeau si scurg ochii. Deh! De ce zic din pacate? Pai fiindca sunt convins ca pierd multe si ca ar fi multe chestii misto de experimentat sexual si in tabara cealalta. De ce nu le experimentez oricum? Pai simplu! Motivul este ca garantat tot nu le experimentez de fapt, fiindca abordarile mele ar fi, fara dubiu, lipsite de imaginatie, pe motiv ca eu doar barbat stiu sa fiu. Si atunci prefer, fara sa stau pe ganduri, sa simt o femeie sub maini.

Deci, ca sa ma intorc la nelamuririle mele legate de comentariile lui Rudolph, astazi am avut o epifanie si cred ca am inteles de unde mi se trage :D. Dar sa va povestesc! Am pus laba pe o revista elvetiana (de fapt nu stiu daca e chiar elvetiana, dar e achizitionata in Geneva) numita DADI (poza mai jos):

DSC02623

M-am ales cu ea pe motiv de rubrica de „Food Design” (la capatul sagetii magenta). Rubrica care, ca veni vorba, e foarte misto. Booon, cand am pus mana pe ea am gandit ca e revista tipica de fete. Doar are legatura cu mancare si pe coperta ei e un papusoi trist! Trebuia sa fie de doamne, nu? Nu!

Dupa ce am deschis-o, pe masura ce am rasfoit-o, am realizat cu stupoare ca n-are rubricile standard dintr-o revista de femei. Adica n-avea articolele alea groaznic de plictisitoare despre infrumutesare si do it yourself gen „cum sa-l pupi pe EL”, „cum sa-l dresezi pe EL”, „cum sa-l xxx pe EL unul si unicul”, „ce rochie se poarta primavara asta”. Mai mult, papusoiul imberb de pe coperta avea un pictorial in centrul revistei, in care era prezentat mai degraba functional, in sensul ca era umeras de tzoale, iar unghiurile imaginilor erau mult prea de calitate, ca sa vizeze de fapt interesul pentru papusoi delicati al publicului feminin standard. Si evident m-a lovit direct…„haaaa e revista mai discreta pentru de aia!!!!”. Evident ca femeia n-a fost de acord, a insistat ca e totusi de fete. Asa ca am rasfoit-o impreuna! Am zis ca daca are reclame la parfum, chestii de plozi, chestii de cosmetica feminina, excursii in Belize si oale cu teflon Krupp, medicamente homeostatice, tampoane si creme, e „de fete”. Daca are reclame la ceasuri de domn, alcool mai fin, tehnica scumpa, trai sanatos, e „pentru aia”. De ce nu pentru „hetero”? Pai nu pe motiv de reclame, ca alea ce-i drept ar merge si la hetero, dar daca era de barbati hetero nu ar fi avut pe coperta pe papusoiul ala horific cu cratita in flacari, ci o muiere cu tzatze si slaba tzar pe coperta, muiere agatata indisolubil de tamp de un aparat electronic sau prabusita peste o masina. Ca sa nu mai zic ca in toata revista asta apare o singura femeie, imbracata si in ceata…. aaa, ba nu, doua sau trei totusi, dar in rest e plina de barbosi tristi categoria „arhitecti & designeri”… 😦

Si..si… si…AM CASTIGAT PRIN KO!!!!!!

Am gasit o reclama senzationala care i-a inchis gura fetei! HA! Asta de mai jos…

DSC02625

Daca nu intelegeti franceza, textul face reclama la sistemul de spalat cu apica calduta la fund… Eeeeee? Mai aveti vreun dubiu???? 😀 Asta numesc eu KO! HA! Desigur, trebuie sa precizez ca exista si reclamele cu alcoolul fin, viata sanatoasa, ceasurile de domn si parfumul barbatesc. De altfel in reclama la parfumul barbatesc apare una din femeile din revista …si ea se dezintegreaza artistic, ca un fum, cand simte miezmele cu pricina :D. Foarte sugestiv!

Insa, si aici ajungem la epifania mai sus mentionata, tot rasfoind, am constatat ca in afara de reclama la fantana arteziana de spalat popouri, revista seamana grozav cu blogul meu! Subiectele abordate in revista: picturi, design, alcool, design alimentar, aparate apple, retete, mobila minimalista, cocktailuri, design de sticle, geluri de dus, jucarii si colectii… Deci dap! Acum inteleg de unde mi se trage! Rudolph are dreptate si ma inclin! Sunt bun de PR gay! As putea lucra la revista asta si as avea probabil succes (daca nu mi-ar fi atat de frica ca as iesi violat din afacere). Dar, stau eu si ma gandesc, faptul ca sunt decis hetero si de-al de Florin la fel (chestie care trebuie sa conteze macar putin, nu?) nu inseamna oare ca asocierea a tot ce e estetic, artistic sau clasic cu cultura gay e totusi un cliseu nitel abuziv? Cliseu in care s-a lasat atras chiar si Rudolph in pofida campaniei lui manifesta anti idei preconcepute despre gay :D. Nu de alta, dar daca asta e pe bune ideea general acceptata, si gay sunt aia care le au cu design-ul, cititul si spalatul… pai atunci sunt mandru sa fiu un gay care iubeste de nu mai poate femeile cu sanii mari!

In final, vreau sa-i multumesc Kadiei pentru ca mi-a cumparat revista asta! Imi place de mor! In sfarsit m-am lamurit si eu de unele lucruri! 😀

Aaah si neaparat asta! Articolul o cere! (pe ce-am mai sfant e corul Aleksandrov al Armatei Rosii!)

P.S: Hahahahaha trebuie neaparat sa vedeti clipul asta…apropo de reclama aia cu buda cu dush :P. Eu am ramas fara aer, ma inec si nu mai pot vorbi. Dar trebuie vazuta cu rabdare pana la capat :))

  53 comments for “Eeeeeeeee, m-am lamurit!!! :)

  1. Aprilie 17, 2013 la 7:44 pm

    Da, pare convingatoare pledoaria ta pentru a ne convinge de inclinatia spre hetero. 🙂 🙂

    • Aprilie 17, 2013 la 8:31 pm

      Pai stai, fereasca sfantu’, nu incerc sa conving pe nimeni ca as fii hetero! Ce avantaj as avea? 😛 Cine trebuie stie deja, iar ceilalti..pai inchipuieti Mircea ce Rai pe pamant ar fi sa creada pe bune femeile ca ai fi pe invers si sa nu se mai fereasca… Mama doamne cate avantaje!!! Pacat, mare pacat, ca ele au un detector intern de asa ceva si orice incercare e desconspirata prea devreme…

      • Aprilie 17, 2013 la 8:56 pm

        Vladimir, am vrut sa fiu putin rautacios. 🙂 Asa ca am aruncat o scanteie si… ai luat foc (emotivitatea ta e puternica)! Mi-era teama sa nu te superi, initial voiam sa zic ca „cine se scuza se acuza”. 🙂 Intotdeauna, cand incerci sa explici cum NU ESTI, aparentele induc lumea in eroare si parca te simti cu musca pe caciula, chiar daca esti nevinovat.
        Detectorul intern poate fi pacalit usor, ca scutul antiracheta, de exemplu (daca o fi adevarata stirea). 🙂

        • Aprilie 17, 2013 la 9:06 pm

          Cum sa ma supar Mircea :D. Pe bune acum, sunt foarte serios, daca m-ar trece vreo curiozitate, mi-as satisface-o. Pe bune. Eu am o teorie de cand eram mai mic si anume ca mai bine sa-mi para rau ca incerc deca sa n-am curajul sa o fac. Nu o recomand, ca faci bube des, dar pentru mine merge perfect. Pe urma zau ca nu mi-ar fi rusine sa intru in categoria sus-mentionata ca nah, fiecare face in pat ce vrea si cum nu-s religios, n-am probleme morale. Doar ca am fost mereu uimit de comentariile lui Rudolph care mi-au amintit de prima mea perioada in Bucuresti. Eram si cam angelic zicea maica-mea, ca nu erau multi blonzi cu carlionti prin Bucuresti. Combinat cu faptul ca taram fata la balet si cu faptul ca vorbeam foarte atent… starnea dubii serioase :)). Care treceau rapid. Atunci eram de-a dreptul revoltat fiindca eram o doza homofob. Acum, comentariile lui Rudolph pe langa faptul ca m-au amuzat, m-au mirat grozav.
          Mircea daca tu reusesti sa faci o femeie sa creada ca esti gay (orice femeie intre 16 si 99 de ani) eu iti fac monument in Roman. In piata centrala. Nu poti pacali fetele cu chestia asta mai. Te simt imediat. Vad cum iti scapa privirea si stiu si cum sa stimuleze alte reactii… N-ai nici o sansa. Eu zau ca as incerca, dar nu ar tine mai mult de doua minute. Nici macar alea mai prostute nu se lasa pacalite. Simt imediat feromonul ala de interes… N-avem noi nici o sansa. Norocul lui Rudolph. Stii, ma gandeam acum, oare o femeie s-ar schimba (sau macar schimba sutienul) de fata cu un barbat homo? Ca stiu ca intre fete nu le deranjeaza. Adica oare e perceput un tip homo inca ca barbat, sau deloc? Trebuie sa intreb.

          • Aprilie 17, 2013 la 9:29 pm

            Nu cred ca cuvintele au facut oamenii sa se insele in privinta ta, ci poate o anume eleganta in a le folosi, poate intonatia… Plus carliontii… SI e usor, daca combini toate astea, sa confunzi un barbat putin mai copilaros (asta e datorita seninatatii – alta confuzie) cu unul din comunitatea minoritatilor sexuale.
            Nu cred ca o femeie si-ar scoate sutienul in prezenta unui gay, iar daca si l-ar scoate, tot ar simti ca si-l scoate in fata unui barbat. Nu cred ca un barbat poate fi atat de asemanator cu o femeie (indiferent ce crede despre el insusi) incat femeia sa se simta exact ca in prezenta altei femei. Dar cine stie? Poate ca i-ar place sa se convinga ca nu e nici o problema (macar din curiozitate, sa vada reactia gay-ului). 🙂
            Nu cred ca as reusi, caci nu stiu cum se comporta un gay. Si nu stiu daca m-as putea abtine de la ras suficient timp. Dar am convins unii oameni ca sunt penticostal, sau adventist sau chiar musulman. E drept ca s-au mirat, dar au acceptat. Cred ca femeile sunt mai usor de convins. Tu ai figura aceea de baiat neastamparat pus pe sotii si daca spui o gogoasa e mai greu de crezut ca nu faci o poanta. Eu am o figura de om serios. 🙂

            • Aprilie 17, 2013 la 9:38 pm

              Aoleo da… Si uneori chiar vreau sa fiu serios si tot se uita toti la mine cu suspiciune :)).
              Am intrebat pe FB doamnele, dar ma indoiesc ca imi vor raspunde. Probabil li se pare..suspect si se asteapta sa fac vreo poanta… nah :)))))))))) Eu-s serios. Pariez ca daca intrebai tu ce am intrebat eu, tie iti raspundeau. Cred ca toate fac ca mama „hmmm…da’ de ce oare vrea sa stie…hmmm..” :)) Povestea vietii mele. Su eu sunt om serios! 😀

              • Aprilie 18, 2013 la 7:16 am

                Este aproape imposibil sa pacalesti o femeie, sunt convinsa. Femeile au prostul obicei de a se ghida dupa gesturi si priviri, nu dupa cuvinte. Cat timp iti curge sange de barbat prin vene, nu ai cum sa pacalesti o femeie. 😛

              • Aprilie 18, 2013 la 11:07 pm

                Si eu zic la fel. Adica cel putin in ce ma priveste eu n-as putea oricat as incerca. Fiindca imi fug privirile pe unde nu trebuie oricat as incerca. E ca un fel de verificare spontana de genul „ia sa vedem le mai are? daaa…le are” care se petrece cam la 30 de secunde-1 minut, indiferent de interlocutoare… E reflex, nu cred ca mi l-as putea controla tot timpul. De fapt sunt convins ca nu. In plus ar fi de ajuns ca respectiva sa-si ridice scurt bluza ca falca mea sa atinga podeaua si sa-mi creasca tensiunea. M-as da de gol instant. Ca sa nu mai vorbim de unele reflexe naturale in jurul femeilor. Mie mi se pare de-a dreptul imposibil.

  2. Aprilie 17, 2013 la 7:50 pm

    Eu sunt foarte ignoranta si recunosc nu din mandrie dar fiindca vreau sa invat, sa mai aflu si eu lucruri noi.
    Despre ce sistem de spalat dupa folosirea WC este vb? da mai multe detalii, nu mi se pare ceva numai pentru homosexuali, sincera, eu sunt prin educatie foarte axata pe igiena si am pretentii de cand m-am casatorit ( ok, ai putea spune ca sunt cicalitoare 🙂 ) dar nu as zice, este ceva ce eu am pretentia de la barbatul meu si voi avea si de la copii, adica chestii legate de igiena: spalat la trezire, spalat pe maini primul lucru cand intri in casa, spalat nu numai pe maini dar si la fund dupa folosirea toaletei, eu asa am pretentia si nu numai la mine dar si la barbat, asa un sistem mi se pare genial , dar nu am mai vazut .In rest nu sunt maniaca cu curatenia dar am asa prin educatie/obisnuinta niste obiceiuri pe care le cer si de la barbat (al meu). Ma uimesc foarte des barbatii olandezi (germanii de cele mai multe ori) care nici macar pe maini nu se spala dupa ce merg la wc , ce sa mai zicem sa se spele la fund, mie mi se pare obligatoriu.

    Mi se pare intresanta revista si nu , mie nu mi s-a parut niciodata ca ai fi homosexual mai ales ca stiam ca esti casatorit cu o femeie, de fapt cred ca multi isi fac o imagine gresita fiind influentati de filme, comedii sau mai stiu eu ce , homosexualii sunt persoane care se comporta normal, ce fac in pat este treaba fiecaruia, nu este asa ca isi arata prin vorbe sau altfel inclinatia sexuala, din contra, exista multi barbati homosexuali mai barbati decat 10 heterosexuali la un loc.
    Dar ceva totusi au barbatii homosexuali, nu toti, multi, inteleg mai multe , emotii, greutati, sentimente, si au avut parte de mai multe deceptii, intrebari, trairi, si asta ii face mult mai intelegatori si toleranti. Eu asa cred.

    • Aprilie 17, 2013 la 8:48 pm

      Pai da, uite cica e un WC cu spalator integrat (dar nu bideu). Evident, eu am facut o gluma mai de prost gust asa, dar m-a distrat ca tocmai cand puneam pariu cu o reprezentanta a sexului frumos despre grupul tinta al revistei, am deschis tocmai la reclama aia :). Stai sa-ti pun adresa site-ului, e helveta, dar poate gasesti si la voi sistemul asta. O secunda. Uite:
      http://www.geberit-aquaclean.ch/de_ch/home.html?ref=geberit-aquaclean.ch
      Haaaaa am gasit in Olandeza! uite!
      http://www.geberit-aquaclean.nl/nl_nl/home.html?ref=geberit-aquaclean.nl
      Pai nici mie nu mi s-a parut vreodata ca as fi, dar distractia a inceput cand am ajuns in Romania si pe barbatii mai putin educati ii distra ca nu vorbesc ca un barbat ci ca o fata. Nu se refereau la glas, ca vorbesc mai gros decat majoritatea romanilor, ci cuvintele pe care le foloseam. Adica nu-mi baga diverse pe oriunde si vorbeam un pic prea ingrijit. Evident ca vorbeam ingrijit ca doar am invatat limba din carti si de la nevasta-mea si eu inca faceam constient acordul subiectului cu predicatul ca era limba straina chiar daca o macaneam rapid si dupa un timp si fara accent evident. Pe urma mie mi s-a parut mereu un pic penibil sa vorbesc anumite chestii despre femei cu altii. Eu-s intim la treaba asta si ce e in patul meu acolo ramane. In plus ma plictisesc barbatii care discuta asta fiindca in general nu ii cred. Si nu ii cred fiindca in opinia mea sexul se face nu se vorbeste si daca simti nevoia sa-l povestesti..pai nu-l prea faci. Toate astea au parut suspecte in cultura romana, desi in aia rusa, mai clasica, n-ar fi fost. Sigur ca le trecea tuturor ideea dupa ce ma cunosteau mai mult de jumate de ora.
      Revista e FOARTE MISTO. Imi place foarte tare, oricat de interpretabil ar fi faptul ca-mi place. De altfel, cum ii spuneam si lui Mircea, nu prea ma deranjeaza sa fiu considerat gay… de abia as castiga increderea femeilor si as putea trage cu ochiul mai bine la ce faceti voi, da’ n-am eu norocul asta. Revista e traznet. E categoric mai buna decat orice revista de fete am vazut la Kadia sau alte femei, inclusiv Vogue. Dar pentru mine. Nu stiu daca pentru o fata ar fi. Uite am sa fac un studiu, am sa intreb femei daca prefera revista asta sau revista lor preferata de femei.
      Din nou sunt absolut de acord cu tine ca totul tine de niste clisee extinse artificial. Si eu stiu tipi gay care se poarta mai masculin decat multi hetero care sunt de fapt un fel de mumii ambulante parcate la TV (chestie pe care nu pot sa o inteleg, ok, vegetezi o zi-doua la TV, da’ cu saptamanile si anii, eu n-o pricep). Si da, cred ca probabil sunt genetic si probabil si educational (macar prin forta lucrurilor) mai atenti la lucrurile si situatiile din jur si mai empatici. Dar asta poate stie Rudolph vreun studiu care sa confirme sau nu faptul ca majoritatea homosexualilor ar fi peste medie de empatici.

  3. Aprilie 17, 2013 la 8:58 pm

    Ce super este WC-ul ala :D, si eu vreau asa un WC, este super ! am mai aflat azi ceva, sa vezi, parca traiesc in jungla asa sunt de nestiutoare dar pe aici nu vezi asa WC-uri :)))))))), adica eu, nu vad asa ceva niciunde :D.

    • Aprilie 17, 2013 la 9:07 pm

      Nah acum ca m-ai fortat sa ma uit..si mie mi se pare misto :)) Pe bune :)))))

      • Aprilie 18, 2013 la 1:03 pm

        Nu mi-au placut niciodata barbatii vulgari, din contra, un barbat trebuie sa fie fin :P, sa nu vorbeasca aiurea si prostii. Mai degraba o femeie trebuie sa fie mai brutala decat un barbat hahaha, cel putin eu am voie 😛 dar el NU.
        Dar ce carlionti, tu nu ai parul cretz, carliont inseamna par cretz. Barbatii cu parul cretz trebuie sa pastreze distanta de mine in general caci eu ma indragostesc pe loc de barbati cu parul cretz, nu conteaza cat sunt de urati,cu ochelari fund de sticla, daca au parul cretz si imi ies in cale ma transform instant in Scufita Rosie 😦 (mi se trage genetic treaba asta, la mine in familie barbatii au parul cretz).

        • Aprilie 18, 2013 la 11:24 pm

          Pai cand am parul lung se vede ca e ondulat. Se formeaza un fel de helixuri cu bucla larga. Cand e scurt nu se vede. Dar din cand in cand ajunge mai lung si se vede bine :)). Nu e cret insa, e ondulat larg. Toata adolescenta l-am avut mai lung parul (nu pana la umeri sau ceva, dar asa, claie, cum crestea) si arata parul ca la amorasii aia din picturile olandeze.. Cand m-am prins l-am taiat scurt, dar a plans Kadia si ca ea a fost :)).

  4. Dana
    Aprilie 17, 2013 la 9:59 pm

    Daca tot vorbim de spalat la parti dorsale ….. pe aici, langa fiecare WC este un furtun pe care il folosesc arabii la spalatul pe picioare inainte de rugaciune .. si e tare bun in scopuri igienice 😉 …. sper ca nu comitem ci stie ce sacrilegiu! dar, zau ca e foarte util!!!

    • Aprilie 18, 2013 la 10:44 pm

      Pai probabil e sacrilegiu, dar atat timp cat ei nu vad si Allah nu trazneste… 😛

  5. Aprilie 17, 2013 la 11:26 pm

    Pai pare ceva putin mai avansat decat furtunetele cu care banui ca se spala musulmanii la fund, de fiecare data cand folosesc toaleta. Sper ca n-am spus o gogomanie, eu asa stiu ca fac ei, si nu mi se pare un obicei absolut deloc rau.
    Serios acum, nu stiu de ce nu este mai raspandit si la noi! Desi recent, intr-un mare magazin de accesorii de baie, uitandu-ma dupa baterie de cada, am vazut si niste baterii mai mici, despre care am concluzionat ca ar fi de bideu. Probabil erau si vasele respective dar nu mi-au atras mie atentia 🙂 Deci oferta exista. Vasul din reclama ta pare sa fie un wc cu bideu incorporat.
    Cat despre partea cealalta a subiectului … eu nu cunosc, in viata reala, pe nimeni gay, nici declarat nici ne, si nici nu ma gandesc f des la subiect, pt ca daca nu am tangenta, nu prea am de ce. Mi se pare foarte aiurea sa consideri ca un barbat mai ingrijit si mai atent decat media ar fi gay, sau chiar si opusul, ca numai daca este gay, un barbat este mai atent si mai ingrijit.
    Un barbat atent si ingrijit trebuie respectat, indiferent ce este el, nu mi se pare ca preferintele sexuale te definesc atat de mult, in relatie cu absolut fiecare om pe care il intalnesti, si punct 🙂

    • Aprilie 18, 2013 la 10:51 pm

      Pai ideea de incorporare mi se pare avantajoasa. Ca ocupa mai putin spatiu. In general baile si asa sunt prea mici. De aceea cred ca a renuntat lumea la bideuri.
      In Romania probabil inca stau pe sub pietre. Prin occident una doua vezi doi pupandu-se. Si nu lesina nimeni. Devii mai constient cand devii tinta. Eu am patit-o…aparent. Eram la o petrecere, eram cam pilit si unul, clar gay, nu ma slabea din priviri :)). Asa ca m-am dus la gazda si i-am zis „bai spune-i tu aluia ca nu e cazul..”. Si exact cand spuneam ala vine spre mine si-mi spune daca il las sa imi pozeze partea de sus a fetei ca face un poster pentru o trupa de teatru amator si are nevoie de cineva cu ochii albastrii spre mov. Evident ca am ramas traznit, omul, multumesc lui Dumnezeu, se gandea la lucru. De vinovatie l-am lasat, desi urasc sa fiu pozat. Mi-a trimis-o si mie, am avut mult timp poza aia la profil la FB. Am pierdut-o cred, ca n-o mai gasesc. Pacat ca era clar facuta de un profesionist. Dar, intorcandu-ma la subiect, e o imagine foarte deasa in occident sa vezi tipi de acelasi sex impreuna. Eu zic ca e bine, e libertate. E semn ca e libertate.

  6. Aprilie 17, 2013 la 11:37 pm

    Prostia este ca printre gay sant multi care cred ca un barbat educat care stie cate ceva despre parfumuri, ceasuri de firma si mancare de calitate musai trebuie sa fie gay, eu am primit 3 cereri de „prietenie” pe Tagget de la 3 persoane gay care erau siguri ca si eu sant doar pentru ca citesc carti si vorbesc despre ceasuri si muzica… Deci cum ar venii la ei (la cei trei) lipsa de modestie este este ceva patologic, le-am explicat ca nu am nimic contra lor dar cu siguranta nu fac parte dintre ei… pe ultimul nu am reusit sa-i conving, mi-a zis ca imi reprim sexualitatea 🙂 😀 din cauza ca provin dintru-n mediu si o societate homofoba !

    • Aprilie 18, 2013 la 10:57 pm

      :))))))))) cu asta te rezolva Florine, cu chestia cu reprimatul sexualitatii :))). Ce drac sa raspunzi „ba nu mi-o reprim!”????? :)). Am avut si eu parte de nebuni din astia si nu doar gay. Dar am avut un coleg neamt care incerca sa ma convinga ca nu stiu eu…dar de fapt eu-s neamt. Da’ neamt tot, asa…100%. Si insista cu stropisori de saliva in jurul gurii. Acum, eu stiam deja ca tot ce e frumos pentru un neamt..e neamt, asa ca n-avea rost sa lupt cu asa idee. La fel, probabil tot ce ar vrea respectivul sa atinga..TREBUIE sa fie gay, nah, ca asa mai are si el o sansa :)). Raule, doar nu l-ai nefericit?! Eu i-as fi zis „da mah, nah, recunosc, sunt gay, da’ am vrut sa te menajez fiindca nu-mi plac urechile tale si nu pot sa te iubesc nici macar cu ochii inchisi, nici macar pentru ANGLIA!”.

  7. Cuvânta
    Aprilie 18, 2013 la 6:51 am

    Fereasca sfantul sa te cred gay! Jur pe ce am mai scump ca nu mi-a trecut prin cap asa ceva, am gandit ca ai pasiuni interesante si atata tot!
    Rudolph exagereaza putin cu cultura si orientarea sexuala gay.

    • Aprilie 18, 2013 la 10:59 pm

      Pai lui Rudolph i-a trecut si cum eu plec urechea la ce-mi spune lumea, eram curios ce l-a facut sa creada asta. Nu ca ma deranjeaza, chiar ma amuza, ci pur si simplu nu intelegeam unde dau semnale gresite si acum m-am cam lamurit.

      • Aprilie 18, 2013 la 11:04 pm

        De fapt chestia e si un pic artificiala. Adica eu stiu ca majoritatea celor care ma citesc sunt femei si tin seama de asta. Sunt mai grijuliu in limbaj si expresii si incerc pe cat posibil sa scriu despre subiecte care ar putea macar tangential interesa si o femeie. Desigur, cand mai joaca Rusia sau Spartak fotbal, nu rezist si scriu si despre asta, fiindca devin monomaniac (negresit si ca ceasul doamnele imi spun toate ca se plictisesc si asteapta sa-mi treaca), dar de regula, din ce fac intr-o zi, eu selectez doar subiectele care v-ar putea incita un pic interesul.

  8. Aprilie 18, 2013 la 7:27 am

    Mie chiar mi-ar placea sa studiez o asemenea revista. Sunt sigura ca ascunde multe chestii interesante.
    Cunosc cativa tipi care sunt homosexuali si ma inteleg de minune cu ei. Nu ii consider chiar femei, dar am remarcat ca vorbesc mai liber in prezenta lor decat a barbatilor care fac ce fac si ti se uita in sutien, care iti ard fundul cu privirea cand te intorci sau care la orice vorba fug cu gandul la ceva legat de amor.

    • Aprilie 18, 2013 la 11:11 pm

      E foarte misto. Sa stii ca nu e strict pentru „comunitate”. De loc. E o revista de design. Dar cred ca foarte multi design-eri si interesati de design sunt probabil gay de unde a aparut si asocierea asta fortata. Dar e o revista foarte interesanta, deloc agasanta si deloc facan vreo referire la orice fel de orientare sexuala. Merita fiecare banut, foarte frumoase poze. Scrisul ma amuza, adica design modern descris in franceza vetusta, e haios :)).
      Si da, ai dreptate, eu cand chiar vreau sa vorbesc cu o femeie fiindca ma intereseaza realmente ce-mi spune si nu vreau sa o inhib sau stresez in vren fel trebuie sa fac eforturi constiente majore sa nu ma uit pe unde nu trebuie din reflex. De regula imi gasesc ceva de facut, vreun origami ceva, ca sa am motiv sa ma uit in jos pe masa si nu spre dansa… Altfel, oameni suntem, imediat aluneca privirile.

      • Aprilie 19, 2013 la 9:03 am

        ooook, si cand totusi trebuie sa pastrezi contactul vizual, desi simti ca incepi sa te inrosesti, ca-ti place ce vezi si iti zboara mintea aiurea, si nu poti controla asta? hm? 🙂

        • Aprilie 19, 2013 la 5:13 pm

          E greu! Ma uit peste fata :)). Incerc sa scap. Daca n-am de ales… e nasol :)). Ca dau in balbaiala, fiindca ma simt prost. Adica eu nu vreau sa fac o femeie sa se simta inconfortabil pe langa mine, ma deranjeaza foarte tare cand femeile sunt stresate de mine, deci ar fi foarte nasol. Iar in rarele ocazii cand e cate o femeie care te face sa-ti pierzi uzul ratiunii pai atunci sunt de tot rasul. Ca mi se intrerup toate aferentele si ma idiotizez definitiv cu ochii holbati in prostatie adulatoare… Mda. Sunt de toata jena.

          • Aprilie 19, 2013 la 6:40 pm

            I wasn’t talking about you 🙂
            Sau hai sa o luam altfel, ce gandesc barbatii cand vad o tipa „idiotizanduse”? 🙂

            • Aprilie 19, 2013 la 7:18 pm

              Pe mine ma nelamuresc fetele asa :D. In conceptia mea, bine construita de mama inca din frageda pruncie, femeile sunt intangibile si zeite :P. Sunt asa nelamurit cand imi dau seama ca ii plac vreuneia. Mi se pare asa ciudat. Dar asta-s eu. Stiu sigur ca prieteni de ai mei se simt incantati fiindca-s prada usoara. Ba unora li se pare si normal. Dar pe aia i-a iubit nitel prea mult mama lor 😛

  9. Aprilie 18, 2013 la 12:56 pm

    Eu doar voiam sa precizez ca NU cred ca ai cumva inclinatie de a fi orientat preferential pt a te indragoosti romantic si erotic- sexual de persoane masculine (pe care le-ai reprima), cii comentariile mele erau STRICT CULTURALE ca efectiv mi se pare ca tu ai un blog care are uneori articole chiar ff cutting-edge pt exact un anume gen de cultura care e promovata destul de puternic in randul comunitati gay, (sau cel putin o parte a ei, tocmai aia ceva mai intelectual-urbana central europeana) din timpurile noastre, desi desigur in publicistica gay exista mai multe sub-culturi, plus trendurile promo sunt diferite pe UE decat pe USA, si toate aceste trenduri publicistice la randul lor sunt desigur diferite de culturile din real-life-ul diverselor comunitati gay, fie urbane sau nu, fie UE sau USA sau in alta parte, desi desigur ca pe alocuri se mai influenteaza asa oarecum, mai ales totusi la nivel de tineret care traieste deja mult mai informat pictorial publicistic decat prin text de deja aproape o generatie, (neamaivorbind de cultura reala gay la care info pictoriala era mai raspandita si mai inainte desi poate la un nivel mai aluziv sau mai subversiv decat acuma, insa destule personaje de tip actor sau model fotografiat sau chiar de desen comic, indiferent de sexul aparent sau de orientarea lor sexuala propriu-zisa erau eroi gay si mai de mult in sec 20). Era vorba tocmai de impresia CULTURALA publicistica, care e ceva atat de complicat incat eu nici nu m-am priceput in alte comentarii anterioare cum sa explic mai bine cum sta treaba, ca exista departamente reale intregi academice care se ocupa numai de asa ceva in clipa asta, si eu nici nu cunosc asa vocabularul asta acdemic ff bine, desi am mai citit articole din cand in cand, pt ca sa pot zice si eu ca uneori mai cumpar unele reviste si pt articole, nu numai pt poze !

    Dar in nici un caz nu era legat de perceptia mea asupra orientarii tale sexuale personale, nici macar aia de expresie sociala culturala reala a sexualitatii care, la randul ei e ceva mai diferita decat cea din UE central sau din UE de sud, care si astea sunt desigur diferite, tot chestii culturale, insa legate mai mult de socialul din real life decat de publicistica, dar repet ca in cazul tau eu ma refeream STRICT la publicistica, la articolele de blog !

    • Aprilie 18, 2013 la 11:21 pm

      Pai exact ce spui tu m-a ajutat revista asta sa inteleg. Eu nu eram constient care este genul de cultura promovata in perioada asta in cultura gay (sau in oricare alta, ca sa fiu sincer). Sunt total ignorant. Cei doi prieteni gay din copilarie, unul a murit iar celelalt este scientist si locuieste in laborator. Nu face parte din vreo comunitate sau daca face, cand ne-am intalnit nu mi-a povestit (ce-i drept nici eu n-am intrebat). Adica habar nu aveam care-s tendintele cutting-edge gay. Acum m-am lamurit. Sunt ferm convins ca grupul de target de piata al revistei sunt gay educati si middle class de succes. Am vazut ca subiectele dezbatute (multe, nu toate) ma interesau si le-am tratat si eu intr-o forma mai rudimentara si neprofesionista pe blog. Asa ca m-am lamurit de comentariile tale in sfarsit. Pana acum fusesera un mister fiindca am fost ignorant in ce priveste cultura gay (in sensul larg, cu toate subcultrile ei). Comparatiile tale, acum ca m-am lamurit, mi se par foarte realiste si rezonabile. Aaa si probabil nu s-a inteles din articol, l-am scris cam in graba si sunt foarte obosit, dar vreau sa subliniez ca sa fie clar: nu m-au suparat/ofensat/socat/iritat niciodata comparatiile tale si referirile/analogiile cu cultura gay. Doar m-au mirat si mi-au incitat curiozitatea.

  10. Aprilie 18, 2013 la 3:49 pm

    Interesanta reclama…
    Revenind la hetero&co, sa stii ca delimitarea intre hetero si gay e din ce in ce mai dificila, tocmai din cauza tendintei de ”unisex”. Cel putin eu asa vad lucrurile: femeile vor sa fie egale si devin mai barbatoase, barbatii (habar n-am din ce motiv) au inceput sa-si faca manichiura la salon si sa se epileze cu ceara pe piept, etc. Nu stiu daca e bine sau rau, sau unde o sa duca, dar asta pare a fi realitatea zilelor noastre. In plus, nu stiu cum e la voi, dar la noi nu se mai gasesc decat haine colorate (galben, roz si verde fosforescent, etc) si marimi extrem de mici pentru barbati; un tip normal care vrea sa se imbrace in culori si texturi simple n-are mari sanse de reusita. 🙂
    P.S. : Mie-mi place blogul tau, e ca un mix eclectic pentru orice om (barbat sau femeie, cu preferinte bine stabilite sau inca indecis/a).

    • Aprilie 18, 2013 la 11:32 pm

      Eu nu ma duc la manichiura si nici nu cred ca as face-o vreodata. As muri de plictiseala :P. De epilat nu ma epilez, dar de ras cam peste tot o fac, fiindca mi se pare ca e mai igienic (nu din motive de aspect, in afara de barba care, evident, are si implicatii estetice). Eu zic ca e cumva rau sa se estompeze diferentele astea sexuale. Poate-s eu mai nostalgic sau de moda veche, dar o fata cu pantaloni si care se comporta ca un barbat..tot nu gandeste ca un barbat si nu e barbat. Mie imi plac fetele asa cum sunt ele. Nu zic de „supuse si blande”, da? Adica te asigur ca nu-s misogin. Ci imi place ca o femeie sa fie femeie cu toate hibele si avantajele :D. Ca de prieteni masculi si opinii si judecati masculine nu duc lipsa. Dar ce gandeste o femeie nu pot eu banui.
      Pe unde stau sunt protestanti austeri, asa ca e plin de haine inchise la culoare (albastru, negru, gri) si chiar si plin de costume clasice. Chiar ma gandeam la un moment dat trist de tot ca nu exista haine colorate pentru masculi. Doar pentru fete. Sunteti norocosi voi, doar ca eu nu gasesc numarul meu prin Romania, ca romanii au o medie de inaltime sub media europeana, iar eu sunt mult peste medie. A fost un chin cat am stat in Romania.
      Pai ma bucur grozav ca-ti place fiindca genul de public ca tine vreau eu. Ca sa am cu cine discuta! 🙂

      • Aprilie 19, 2013 la 4:45 am

        aaa, pai inseamna ca eu sunt sub media europeana, mult.In Finlanda nu a fost neam sa imi gasesc haine pe masura mea.Ei sunt atat de inalti incat am crezut ca am nimerit intr-o tara a uriasilor.

        • Aprilie 19, 2013 la 4:58 pm

          Din cate stiu, acum cativa ani media inaltimii la femei era 1.62m in Romania. Si era binisor sub media europeana. Sudicii sunt in general mici de inaltime (grecii, romanii, bulgarii, turcii, sarbii, italienii). Cred ca media Romaniei probabil se pliaza bine pe media Europei de Sud. Eu-s mult peste medie in orice tara si din cauza asta am probleme sa gasesc haine si mai ales pantofi potriviti. Cel mai facil se gasesc intradevar in Scandinavia si Olanda. In general am observat ca este mai usor sa fii sub medie in ce priveste inaltimea, sunt mai multe optiuni (macar din cauza copiiilor). Invers nu prea sunt optiuni si le si rupe. Adica mie mi s-a spus „mars la croitor” de parca s-ar mai gasi usor specia asta si de parca tricourile se fac la croitor…

      • Aprilie 19, 2013 la 7:14 pm

        Mna, eu m-am gandit ca un tricou mulat cu decolteu mai mare decat port eu in „vacanta de vara” ar fi un turn-off pentru masculi, dar se pare ca nu numai ca sunt la moda, dar chiar au prins la public si, deci, ma delectez cu privelistea parului de pe piept al tinerilor. Iar blugii in culori neon? Hai sa fim seriosi! Sunt convinsa ca nu asta cautai tu prin magazine. Nu spun ca negru si gri ar trebui sa fie culorile predominante, dar nici cele pastel sau fosforescente, hihi.
        Iar cu media de inaltime sa stii ca ai dreptate… din pacate.

        • Aprilie 19, 2013 la 7:26 pm

          Nuuu, nu as purta asa ceva. Mai bine as merge cum m-a facut mama, as fi mai demn :P. Nu, dar imi plac tricourile mai colorate din cand in cand. Nu decoltate, nu. Eu sunt foarte „clasic” la design-ul hainelor. Nu in sensul de costum. Ci in sensul ca tricoul trebuie sa fie tricou din ala standard, fara gauri, plase, fundite, nasturasi si alte rahaturi, pantalonii trebuie sa fie pantaloni nu plasa de muste si tot asa. Dar un tricou negru cu vreun semn fluo as purta :D.

  11. Aprilie 18, 2013 la 4:13 pm

    1. am ras cat nu am ras de mult citind un articol..esti cumplit de tonic.Apreciez
    2. privind clipul cu reclama, ma intreb daca telecomanda aceea regla si inaltimea robinetului telescopic? Nu de alta dar daca tipa gresea comanda si telescopul acela era orientat mai sus?NA, nana…
    3. Nu te-am perceput nici-o secunda ca fiind altfel decat barbat;esentialul l-ai surprins chiar tu”eu doar barbat stiu sa fiu. Si atunci prefer, fara sa stau pe ganduri, sa simt o femeie sub maini”.Cu asta ai zis tot.Adica esti instinctual”fara sa stau pe ganduri”.

    • Aprilie 18, 2013 la 11:39 pm

      Hahahahahaha, o clipa mi-am imaginat mutrisoara domnisoarei in urma apasarii un pic prelungite pe butonul in sus :)))) Cred ca ar fi legendara!
      Pai exact asta voiam sa spun, sunt atat de instinctual ca sigur-sigur daca aveam vreo tendinta pana acum mi-o satisfaceam sau chiar eram deja cu arme si bagaje in tabara lui Rudolph. Dar instinctele mele ma duc foarte clar in complet alta directe :).

  12. Aprilie 18, 2013 la 4:15 pm

    Aaa si 4. nu stiu cum arati, doar am te-am citit pe frunzaritelea, dar nu te percep altfel decat esti.

    • Aprilie 18, 2013 la 11:39 pm

      Am din cand in cand cate o poza la avatar. Se ruleaza ele acolo. Nu stiu ce am acum… Am sa pun manual una. Toata lumea zice ca am mutra tipica de rus, versiunea blonda :).

      • Aprilie 19, 2013 la 4:49 am

        Da, uite vad ca ai si poza. Dar nu te citesc pt carlionti ci pt tine. Figura tipica de rus sau de moldovean. Si daca erai mov sau albastru ca strumfii, oricum citeam din cand in cand aici.Desi intre blogul meu cu mamicisme si blogul tau…sunt diferente asa de mari. Dar asta este frumusetea blogosferei.

        • Aprilie 19, 2013 la 5:06 pm

          Pai imi pare foarte bine sa aud asta fiindca sincer nu cred ca as avea ce discuta cu cineva care vine sa citeasca fiindca apreciaza culoarea tricoului sau a ochilor mei si nu ceea ce scriu. Asa ca ma bucur. Nu-s moldovean totusi. Sunt moscovit :D. Ce e drept, familia mea e din Petersburg si fenotipul meu e considerat printre rusime ca fiind petersburghez. Adica n-am mutra de moscovit (daca o exista aia fiindca toate neamurile sunt in orasul ala) :).

          • Aprilie 19, 2013 la 7:40 pm

            Pai, sa vezi .Ca strabunicul era grec, din cel mai grec, venit cu slepurile si stabilit in Basarabia, strabunica era rusoaica(dupa unele marturii) sau basarabeanca(dupa altele).Drept este ca nu stiu sigur.Asa ca eu sigur, sigur de fenotip (invatam acum vreo 20 de ani despre asta) nu prea am idee al cui este si cum s-au incrucisat caracterele.Si totusi, preferam un caracter usor mai scandinav, adica niste cm in plus.Nu de alta, dar nici pt mine nu este comod sa imi gasesc de incaltat.Na, ca am zis-o.

            • Aprilie 20, 2013 la 11:43 am

              Pai cam toti suntem mozaicati acum. Adica cred ca gradul de „puritate” cel mai mare care poate fi atins e sa ai amestecati stramosi din aceeasi zona a Europei (dar nu tara). De genul, ai stramosi din nordul europei atunci probabil prezinti nu fenotip mai scandinav. Ai stramosi sudici, e un fenotip mai sudic si tot asa. Dar ma indoiesc ca mai exista cineva „pur” pana la a nu stiu cata generatie…adica cu toti stramosii din aceeasi natie. Dar in principiu putin conteaza, ce e cu adevarat iritant este sa te aflii intr-o abatere de la medie.. Fiindca pur si simplu nu se fac obiecte adaptate. Fie ca esti prea mare, fie ca esti prea mic. E un cui in bocanc..

  13. Dana
    Aprilie 18, 2013 la 7:42 pm

    De cand citesc ce scrii, m-am ales cu doua cuvinte: epifanie si horific, de mi-am exasperat sotul! 😉 Mai nasol a fost cand a trebuit sa le explic si copiilor ce inseamna!

    • Aprilie 18, 2013 la 11:44 pm

      Hehehehe cred ca a fost MITIC! 😛 Si horific :))))))) Si acum folosesc si ei ca sa-l bucure pe tata lor? :)))

    • Aprilie 19, 2013 la 9:47 am

      Mie imi tot vine in minte expresia „vai mie!” 😀

      • Aprilie 19, 2013 la 5:14 pm

        :)))) Pai ce mi-e specifica mie aia? Nu e uzitata? aoleo!

        • Aprilie 19, 2013 la 7:02 pm

          Da’ n-am zis ca ai inventat-o tu! 🙂 Sincer ma gandesc la Peter Pan (desenul Disney, partea a doua), exact intonatia cu care o spune Jane, e adevarat, dublata in romana, dar presupun ca si in engl o spune la fel desi nu stiu cum suna 🙂 Dar tu esti singurul adult pe care l-am … „auzit” spunand asta si mi s-a parut foarte simpatic 🙂
          Mai ai tu multe altele, romana ta e grozava!

          • Aprilie 19, 2013 la 7:22 pm

            Pai eu am auzit-o la un domn, imi scapa numele acum, un tip care vorbeste des la voi la televizor. Are un nume mai ciudat, nu neromanesc, ci ciudat. Discuta probleme de economie si politica. Mai mult economie. Imi scapa acum. Era spus cu sensul de „aoleo ce ma fac” sau ca un fel de „mea culpa” :D. Dar acum am dubii, daca ala o folosea prost? Desi nu cred, pare un timp si destept si de bun simt si imi place romana lui fiindca are asa o nuanta rustico-arhaica care ii da o melodicitate aparte si pare demn de invatat romana de la el.

  14. Aprilie 19, 2013 la 5:40 pm

    Acum am impresia totusi ca te vei stressa prea mult ca sa mentii blogul tau la un standard asa de ultra-inalt cvasi-profesionist…si nu e cazul. E VOIE sa scrii si articoole mai proaste sau mai banale, pt ca daca scrii prea multe articole prea bune, din alea de nivel ca iti spun ca esti Rafael al bucatariei gay, sau ceva de genul asta, dupa aia trebuie sa depun eu prea mult efort de atentie si de critica de nivel mai inalt, si nu am chef, vreau sa ma relaxez si eu citind mai mult tampenii, sau holbandu-ma la poze si filmulete banale sau amuzante asa de zi cu zi, nu tot timpul chestii asa cutting-edge in design in continuu !

    • Aprilie 19, 2013 la 5:46 pm

      Stai linistit Rudolph, esti in siguranta, doar taica-miu e scandinav de educatie germano-prusaca si pe el nu-l mostenesc decat la dimensiuni, restul sunt gene slave si astea nu ma lasa sa fiu constant competent sau macar sa ma mentin pe termen lung la standarde :P. Asara, tipic slav, nici nu incerc :P.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: