Ce-am mai facut eu. Chestii cu Zergi. Cu drag. Si adulare.

Daca ati auzit de zergi si Starcraft treceti la paragraful urmator. Daca n-ati auzit (vaaai!) si vreti totusi sa va lamuriti, mergeti la nota de subsol 😀

zerg(desenul original nu-mi apartine)

Acum, decent as fi si daca as preciza ca postul asta n-are nici un Dumnezeu! Nimic educativ, nici urma de concluzii, nici bruma de invataminte, nici macar fir narativ. Nu plecati mai destepti decat ati venit. Nici mai informati. Sunt doar un pumn de idei cu subiect adulator comun: zergii. Si persoana mea, evident. E genul acela de post jurnal, care a facut ca scriitorii adevarati sa anunte moartea fulgeratoare a blogurilor inca de acum 10 ani! Greseala fatala! Au subestimat dorinta publicului cititor de a trage cu ochiul la stilul de viata al altuia, dorinta ce ar fi putut fi atat de usor relevata de redactoritele de la reviste gen Elle Deco. De ce ati citi atunci postul? Pai astaa doar dumneavoastra stiti, eu n-am idee. Dar am divagat! Inapoi la subiect.

(1) Schema postului:

schematics2

(2) Detalieri pe larg:

(a) am facut un cocktail StarCraft dupa reteta celor de la DrunkenMongles (baietii au vreo 4 cocktailuri Starcraft):

DSC06696-2

DSC06699

Si de data asta a fost BUN! Asta merita tinut minte.

(b) mi-am luat bocanci de zerg. Si bocanci de nezerg (sau poate de zergi galben cu verde, fiindca intr-un alt joc, Warhammer40k, exista o rasa cvasiidentica, numita tiranizi si pe care am vazut-o pictata in galben si verde. Arata exceptional, m-a facut sa sufar de ciuda ca eu am ales combinatia clasica…). Imi plac grozav tipii de la Salomon fiindca fac bocanci customizabili. De la numar pana la combinatia de culori.

collage4

(c) am devorat (acum cateva zile bune) la unison (cu niste tiranizi) un snitel la care am poftit ca un zerg.

collage3

(d) am facut battlecruiserul! DA! DA! E gata! E frumos! E apetisant pentru orice fiinta mica si patrulapeda. E iubit. Un timp a avut si bale. Nu ale lui. Ale prestatorului de amor.

collage2

(5) am studiat etologia pozitiilor zerg cu singurul material avut la dispozitie:

catlings4-square

(6) Am facut o salata porcos de mare. Da. Asta n-are legatura cu zergii.

collage6

(7) Am ratat maiestru un tort. Nu inainte sa apuc sa infestez bucataria cu mere.

DSC00190 2

(8) Ginuri seriale:

DSC00182

*** zergii sunt o rasa de extraterestrii dintr-un joc de strategie produs de Blizzard, numit Starcraft, joc care a facut istorie. In el,  trei factiuni, umani, protosi (umanoizi) si zergi (un fel de hibrid insecta-reptila, vezi colajul 1) duc o lupta strategica in care isi folosesc caracteristicile specifice pentru a castiga suprematia in galaxie. De cand am facut umbra pamantului, am fost fascinat de organismele biologice si de modul in care functioneaza ele (nu explica defel cum am ajuns sa fac matematica si inginerie, dar totusi e adevarul pur!), asadar am fost fascinat de zergi si, ca atare, au devenit rasa mea favorita, rasa responsabila pentru mii de ore investite intru gloria ei. Desigur, sunt profund atasat emotional si de echivalentul ei „tyrannid” din Warhammer 40k (un joc de platou si, ceva mai recent, si online).

  44 comments for “Ce-am mai facut eu. Chestii cu Zergi. Cu drag. Si adulare.

  1. Cuvânta
    Ianuarie 30, 2014 la 9:06 am

    Steve Jobs te iubeste.

    • Ianuarie 31, 2014 la 6:04 pm

      si ma vegheaza dragastos de pe un norisor pitic 😛

  2. Ianuarie 31, 2014 la 8:36 pm

    Am o intrebare culturala pertinenta oamenilor casatoriti e sexmasculin care se afla si in campul muncii, (desi e oarecum off-topic, desi poate fi si on topic daca se ia in consideratie un posibil Smart-ceas cu tehnologie Apple). Vienela a scrispe blogul ei sub un articol despre ceasuri ca sotul ei a inceput sa-i povesteasca in ultimavreme ca el admira ceasurile colegelor lui de la serviciu. Mie mi s-a parut ceva oarecum neobisnuit, dar m-am gandit ca o fi ceva cultural legat de barbatii casatoriti aflati in campul muncii, care se pot inspira pt cadouri de la anturajul lor din campulmuncii, in loc sa surfeze pe Internet ca sa vada ce poarta VIP-urile, si de aia intreb aicea. Tu ai admirat vreodata ceasurile colegelor tale de serviciu, plus i-ai povestit vreodata lui Kadia ce mult ai admirat acele ceasuri, si i-ai marturisit ca ai dori ca si ea sa poarte un ceas sau chiar mai multe asa ca acelea admirate de tine la colegele tale de serviciu, (sau i-ai facut cadou unul sau mai multe ceasuri de genul celor pe care le-ai admirat la colegele tale de serviciu) ?

    • Februarie 1, 2014 la 9:21 am

      Nu! Absolut deloc. Nici macar nu stiu daca vreuna poarta ceas. Remarc ceasurile colegilor mei, dar numai cele care-mi plac. Adica imi atrag atentia cele care-mi plac, pe cele urate nu le observ. Acum, desigur, daca ar fi ceva extrem de batator la ochi sau incredibil de urat cred ca l-as remarca indiferent de sex. De cumparat insa am cumparat ceasuri pentru Kadia. Si fie erau jucause gen Swatch, fie cand erau din astea de femeie serioasa m-am dus la una din firmele de care stiam eu de la mama si am ales urmand o lista de criterii pe care am descoperit ca ea le apreciaza (ecran cat mai mic, sa n-aiba auriu, sa aiba ecran deschis la culoare, sa fie mat nu lucios, sa aiba ecran de safir [sau ce e ala care nu se zgarie] fiindca-l tine cu capul in jos, cureaua sa fie reglabila (de catre ea sau mester) si mai larga decat incheietura ca sa stea ca o bratara, etc). Urmand lista plus rejectand modelele care mi se pareau prea kitsch sau oribile (90% din ceasurile lor mi se par oribile), i-am ales. Dar n-as pute sa-ti spun nici macar la ea, daca n-as avea ca tema, ce ceas poarta cand poarta. Nu la incheieturile fetelor ma uit eu.

      • Februarie 1, 2014 la 9:23 am

        Deci nu, nu i-am facut cadou vreodata un ceas vazut la vreo colega fiindca nici sa depinda viata mea de asta n-as putea sa-ti spun ce ceas au ele. Eu am ales ceasurile ei fie sa fie haioasse fie serioase, cele din urma fiind alese dupa o lista de criterii pe care le-am observat eu din momentul in care m-am decis sa-i iau ceas.

        • Februarie 1, 2014 la 1:50 pm

          Eram sigur. Dar nu stiu daca asta e ceva individual sau pertinent unei majoritati a culturii barbatilor casatoriti cu femei si simultan aflati si in campul muncii…poate depinde si de industria in care lucreaza…zau, as dori sa opineze si alti reprezentanti ai acelei culturi…ar trebui poate sa fac o leapsa, dar mi-e lene, si nici nu ma pasioneaza subiectul ceaduri asa de mult, mai degraba cred ca sunt curios despre barbatii casatoriti cu femei…e din cauza filmului aluia german Freier Fall, caruia m-am simtit obligat sa-i fac reclama ca sa scap de obsesia recenta blogosferica legata de Nimfomaniaca…am scapat de obscenitatea Nimfomaniacei, dar cred ca am cazut din lac in put, ca efectiv nu-mi mai iese din cap gandul ala si mai obscen despre cum as putea
          eu seduce un barbat casatorit…si totul este pt ca ma straduiesc cat pot de tare sa fac pe indiferentul fata de elvetianul ala, cand am niste impulsuri absolut irezistibile (si total nerecomandabile) sa fac pe desteptul in fata lui…zau, nu mai pot sa dorm de cand tot il evit cu atata asiduitate…

          • Februarie 1, 2014 la 2:15 pm

            Adica as fi in stare sa prefer sa incerc sa mut muntii din loc decat sa intru intr-o relatie cu un baiat gay de 21 de ani care e virgin de gradul 2, si care e clar interesat a-si pierde si acel grad de virginitate, as fi in stare de exemplu sa seduc si un barbat gay virgin total casatorit cu o femeie, de exemplu, (o chestie absolut nu numai nerealista dar si total utopic fantezista care tine de basme mai degraba decat de vreo realitate socioculturala pertinenta UE centrale si de nord, mai ales contemporane, iar in nordul atat de autentic strain de grecii si romanii antici probabil chiar si mai din trecut…ma rog, e prea complicat ca sa explic de ce afinitatile si comportamentele gay nordice chiar au avut o altfel de intelegere si interpretare decat astea mai cunoscute asa prin restul UE, chiar si de nemti, plus chiar si mai indepartate de indoarienii asiatic centrali, nu am
            vocabularul necesar pt a
            explica ce vreau sa zic fara ca sa iasa o totala varza, sau ceva total ridicol plus politically incorrect de gen de a insista fie ca dl HC Andersen era gay, fie ca nu era…e fffff complicat, si zau, nici cei mai dedicati profesori danezi sau chiar britanici superspecialisti in asa ceva la nivel autentic academic efectiv nu au
            reusit sa explice asta intr-
            un mod satisfacator, asa ca nu vad pur si simplu cum as putea eu sa reusesc…desi desigur ca ma intereseaza, dar mai mult teoretic, ca sa scap de alte obligatii mai presante, nu ca mi-ar folosi mie personal la ceva sau chiar semenilor mei danezi contemporani)…nici nu mai stiu ce voiam sa zic…

            • Februarie 1, 2014 la 2:17 pm

              Cum ziceam eu nu vad dificultatea de a seduce chiar si pe cel mai hetero dintre hetero, daca ala e beat mort si iti face tot ce face unei femei.

              • Februarie 2, 2014 la 1:01 am

                Zau,m/ai enervat asa detare la faza asta, pt care insist saiti ceri scuze in pblic atat fata de mine, darsi fata de publicul citr mai larg, printre care posibil si minori impresionabili, ncat initial scrisesem cca 750 de cuvinte in vreo 5 paragrafe dedicate atat unor recomandari de politica externa a unor diverse tari europeene fata de imbunatatirea sist de Justitie al Rep Islamice Iran, cat si descrierii amanuntite a unor tehnici de sex gay mai realiste, plus a afinitatilor mele personale fata de unele dintre acestea, plus alte cateva definitii ale cuvantului seductie, insa mi-am dat seama ca sunt ridicol si le-am sters.

              • Februarie 2, 2014 la 2:12 am

                Pai pacat ca eu le-as fi citit cu curiozitate. Treaba sade asa: n-am zis ca-i moral, n-am zis ca e fair-play, n-am zis ca-i glorios, n-am zis ca recomand, ci doar ca e relativ usor. Ceea ce e real. Acum ca nu e frumos si nici sportiv si mai ales ca tu nu te-ai cobora la nivelul asta, e complet altceva. Adevarul ala insa tot acolo sade. Un tip suficient de beat, daca mai poate, e relativ indiscriminativ. Sau foarte indiscriminativ. Casatorit sau nu.

          • Februarie 1, 2014 la 2:15 pm

            Pai nu cred ca e cine stie ce greu sau palpitant sa seduci un barbat casatorit. Poate doar daca e vreun homofob celebru care sa fie si teetotaler pe deasupra (desi e cam contradictie de termeni, desi un maniac religios s-ar putea incadra), dar pe ala de ce l-ai vrea tu (altfel decat pentru palmares, desigur). Altfel eu zic ca daca imbeti pe oricine suficient de tare nu-i pasa cui i-o pune atat timp ca el o pune si nu invers. Si categoric nu cred ca in conditiile astea de betie cineva se gandeste la sotie.

            • Februarie 2, 2014 la 1:55 am

              Vezi mai sus, ca nici nu citisem asta cand ma enervasem, ca daca citeam si asta avea vreo 1000 de cuvinte, cu un paragraf dedicat importantei screeningului de capacitate de consensualitate in caz de angajare in relatii sexuale cu altcineva, atat inainte, cat si in timpul lor, in caz ca se schimba ceva,fie ca sunt insotite de dragoste sau de seductie sau de intentie de cucerire sau nu,
              si indiferent de ce fel de activitati sexuale este vorba, chiar si unele clientelare in caz de lucrator profesionist de sex. Plus, zau, daca tu chiar crezi ca pe mine (sau chiar pe vasta majoritate a persoanelor gay) m-ar face asa de suprem satisfacut ca lumea cu care as dori si as consimti si as purcede sa fac sex sa fie atat de intoxicata incat chiar sa nu remarce chiar de loc ca am p…a plus celelate 2 accesorii, sau sa le confunde cu altceva, daca da peste ele din greseala, chiar imi vine sa iti bag intreg aparatul in ochi.

              Dar chestia cu a imbata pe cineva ca sa fie indeajuns de dezinhibat incat sa consimta la sex in orice conditii, e mai curand o tehnica aplicata pe femei, mai ales ca daca un barbat e atat de beat pur si simplu risca sa devina impotent, si mai curand daca chiar as fi interesat asa de chestii din astea, fata de vreun barbat nu as folosi alcool, ci intoxicatie cu stimulante, sau ma rog, o combinatie de stimulante cu vasodilatatoare, predispunandu-l in acelasi timp sa faca si stop cardiac mai degraba asistolic (decat fibrilativ, care ar mai avea o sansa e defibriilare, in caz ca ma aflu langa local public unde o exista unul, ca de ex langa un restaurant sau poate sper ca in curand si niste statii de benzina asa de pe autostrazi) in fata mea si sa trebuiasca sa ii dau tocmai eu primul ajutor, infigandu-i un ac direct in cord, si incercand sa-i injectez ceva adrenalina, lucru care mie personal mi-ar displace in mod deosebit de intens,pt ca pe mine nu ma excita povestile legate de batut piroane in inimi de vampiri, si drept sa spun scena aia din Pulp Fiction cu Uma Thurman primind injectia de adrenalina in cord mie personal mi-a displacut cel mai mult din tot filmul, mai ales ca pusesera si o femeie acolo. Eu l-am criticat ff sever pe dl Ionel Teodoreanu pt ca a contribuit direct la decesul Olgutei, oferindu-i cocaina, chiar daca de fapt
              cauza finala a decesuului a fost sinuciderea prin impuscare, insa il consider moral respensabil pe acest autor.

              Sunt asa de suparat pe tine, incat nici nu mai vreau sa mai zic nimica. Si nu ai nici o scuza, pt ca esti chiar mai familiar decat mine cu cultura scandinava si germanica, si o cunosti totusi si pe cea antic greaca pe care se bazeaza civilizatia mai central UE, si desi povestile despre relatiile de tip sexual homosexual sunt total diferite in aceste 2 paradigme culturale, (plus desigur ca includ si ele si povesti de injustete ierarhica sociala si chiar si juridica, sau de dominanta-submisiune oarecum exagerate) totusi nici una din ele nu arata cinismul si lipsa de grija fata de binele mai larg al publicul general cititor, de care ai dat dovada la faza asta. Cred ca trebuie sa participi la o autocritica reeducativa morala, si sa spui clar, ca in timp ce ai scris chestiile alea de mai sus erai beat si distrat iritabil nervos din motive care nu aveau nimic de a face cu gay-ii mai vechi sau mai noi din UE (inclusiv EEA, si zona de cooperare nordica), si ca regreti, si ai sincere remuscari ca m-ai suparat asa de rau.

              • Februarie 2, 2014 la 2:17 am

                Pai pentru explicatii vezi mai sus. N-am discudat filozofia si moralitatea ideii si nici codurile de onoare ale diferitelor clase, culturi, minoritati, etc. Ci fezabilitatea ideii in sine. Doar am zis ca daca vrei poti. Nu ca-ti recomand sau ca as avea vreo urma de admiratie daca ai recurge la asa o stratagema. Si da, evident, am facut-o sa te enervez. N-am idee insa acum de ce am vrut sa te enervez. Si eram cam beat, dar nu cred ca de asta am vrut sa te enervez. A, cred ca stiu de ce. De Bergen.

              • Februarie 2, 2014 la 2:21 am

                Poate si un pic de Berlin. Dar infitezimal. Fiindca acolo imi astept satisfactii chiar si mai mari decat cu Parisul, zau asa. Dar cu Bergen stiu ca n-am sa le obtin. Ca veni vorba, nu prea te-am vazut criticand Copenhaga, chiar iti place sau esti deprimat?

              • Februarie 2, 2014 la 2:22 am

                sau Kopenhaga? Cum naiba se scrie in Romana? Ma duc sa ma uit.

              • Februarie 2, 2014 la 2:32 am

                E Copenhaga. Si acum am vazut, zau nu, eu reactionez foarte urat la invadarea sferei mele de intimitate, indiferent ca ala e femeie sau barbat, n-ai vrea una ca asta. Ultima data cand a intrat una (voit) peste mine in baie la un TGIF, m-am speriat asa tare ca a zburat cu tot cu usa (n-am lovit-o pe ea ci usa, dar asa, in ultimul moment). A ramas picajul ei cu usa buzii in istoria orala a firmei. Si eu, desigur, fiindca opinia generala a fost ca am fost fraier ca n-am profitat de o muiere asa dornica, ba si conationala. Dar zau eu nu ma leg la cap sa am discutii cu femeia pentru ceva zeci de minute de ceva cu o fiinta random si poate cu vreo boala. Nu cred insa ca as lovi doar usa daca mi-ar baga unul ceva intre ochi, ba chiar cred ca as deveni excesiv de dezagreabil.

              • Februarie 2, 2014 la 2:41 am

                In caz ca e nevoie de precizari suplimentare ca sa nu fie cazul fereasca sfantul sa-mi mai cer scuze pentru ceva, afirm din prima ca acum sunt chiar si mai beat decat cand te-am enervat, ma irita si mai tare (ca mi-am amintit) ce ai spus despre Bergen mai ales cand eu incerc activ sa conving femeia sa ne mutam aici (nu ca cred ca citeste tot ce scrii la mine sau ca ar inclina urechea, dar daca?) si ca desi eu zic ca nu-s homofob as lua foarte prost si m-ar scoate din sarite sa-mi fluture unul organele prin fata mea. Desi, daca nu m-ar viza agresiv direct, nu as face nimic violent ci as suna scurt la politie si psihiatrie ceva. Acum desigur, nu m-ar deranja defel dar defel, ca o femeie sa faca absolut tot ce vrea ea privind expusul. Desi, daca n-ar fi a mea, m-as multumi sa privesc si as sterge-o de acolo daca ar vrea ceva mai mult de atat de la mine. Pe motiv ca nu ma leg la cap asa usor daca nu-s beat sau nu e respectiva foarte desteapta. N-as suna nici politie, nici psihiatrie. Si pentru asta imi cer scuze, e discriminare misogina pura, recunosc!
                Ah si precizez si ca Hansa e divina. Nu de vina. Divina.

              • Februarie 2, 2014 la 2:50 am

                Ma intreb oare cum reactioneaza aia de la psihiatrie daca vizatul e psihiatru? Oare le pare rau colegilor sau oare traiesc o satisfactie sublima (facand aici strict referire la cliseele cu dragostea intre medici a caror veridicitate insa am constatat-o ca fiind statistic semnificativa). Inclin sa cred ca doi. Cred ca mai conteaza si de ce ajunge ala acolo. Gandindu-ma nu cred ca una ca mama ar fi tratata cu prea multa bunavointa de subalterni :))). In caz de exchibitonism public la betie nici apele Iordanului n-ar spala glumele, zau asa. Ce ghinion am avut eu mereu ca ea nu bea. As fi avut-o la mana etern! 😀

      • Februarie 1, 2014 la 9:50 am

        In general nu observ ce poarta o femeie cu exceptia cazului in care o fac sa arate caraghios sau ciudat.

    • Februarie 10, 2014 la 10:12 pm

      Hei, Rudolph, ti-am raspuns si la mine, iti spun si aici: ai citit pe fuga. Nu am spus ca Mihai ar fi admirat ceasurile colegelor, ci ca s-a intrebat de ce eu nu par interesata de aceste obiecte.

      • Februarie 11, 2014 la 12:48 am

        Aaa, acum asta pot sa inteleg! Ca si eu am fost surprins ca are asa un simt de observatie!

        • Februarie 11, 2014 la 12:53 am

          Lasa-ma, ca asa tare ma enervasem… 🙂 Am inchis blogul tau imediat, de parca avea el vreo vina… :)))

          • Februarie 11, 2014 la 11:00 am

            De ce te-ai enervat? 🙂 Ca m-a uimit ca ar fi interesat de asa ceva? Pai sa stii ca am fost sincer. Chiar am fost fiindca din ce povestesti tu despre el plus cele 2-3 poze pe care le-am vazut nu parea sa fie compatibil cu genul asta de interes. Il vad interesat de drone si masini, nu ceasuri de fata. De aia cand mi-a zis Rudolph m-a mirat.

            • Februarie 11, 2014 la 11:04 am

              Nu, m-a enervat insistenta cu care Rudolph sustinea ceva ce nu era adevarat. 🙂
              Unde ai vazut poze cu Mihai???

              • Februarie 11, 2014 la 11:08 am

                :)) pai eu zic ca a facut-o special ca sa te enerveze. Nu cred nici mort ca e nevinovat 😛
                Pai stii ca a fost o data un concurs de masinute pentru bloggeri parca organizat de cineva numit haotik (nu bag mana in foc) si el a castigat. Domnul acela a pus poze pe pagina blogului de pe FB si l-am vazut. Eu am fost foarte necajit ca tare mi-ar fi placut sa particip si eu la asa ceva, in schimb m-am bucurat ca a invins tocmai Mihai care ti-a si zis inainte ca o sa castige pentru tine si tu ai ras. Am retinut foarte bine asta fiindca exact asa zic si eu si exact asa au ras incredul intotdeauna de-al de mama, verisoara-mea sau Kadia de mine si de fiecare data le-am luat piuitul. Si mi-a placut ca nah si el… ti-a facut-o 😀

              • Februarie 11, 2014 la 11:16 am

                🙂 Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca cineva s-a uitat la acele poze sau ca le mai tine minte… 🙂
                Acum vreo luna m-a anuntat haotik ca ar vrea sa organizeze si anul acesta un concurs asemanator. Bine-nteles ca prima intrebare a lui Mihai a fost: vrei sa le suflu premiul? :)))))

              • Februarie 13, 2014 la 9:50 pm

                Pai eu am memorie buna :).
                Pai misto! Ce premiu e acum? 😀

              • Februarie 11, 2014 la 7:01 pm

                Dar unde am sustinut eu cu insistenta ca MIhaiar fi atras de ceasurilecolegelor ? Eu nu aminsistat,pur si s simplu mamirasem,dar probablintelesesem gresit. Dar si faptul ca de ce sa te compare pe tinecu colegele,adica de ce sa le ia pe eledeetalon si s ate intrebe pe tinedece nu porti si tu ceas sau nu esti interesata de ceasuri,poate fi interpretat atat bine cat si rau,

                a) ca dorea sa iti faca un compliment subtil,sa iti atraga atentia ce diferita esti tu de colegele lui enervante…desi,marog,nu stiu daca e genullui sa fie asa de subtil,habar nu am,poate e mai subtil fata de tine tot asa in mod special complimentar, devinemaipoet si maiartist si maibun la comunicare asa cand e in preajma ta

                b) ca a inceput sa se intrebe,oare colegele mele or fi femei asa ca Vienela,sau ce naiba le-aapucat…ia sa ointreb eu peVienela ca ea e maidesteapta, si stie maimulte decat mine…ma rog, si asta e bine, ar nu easa de bineca e discriminator ffata de colege…

                Zau,acolo eu chiar glumisem.

                Aici nu glumisem, dar aici discutia se indreptase catre altceva.

              • Februarie 13, 2014 la 9:55 pm

                Scrii de pe telefon? 😀

              • Februarie 13, 2014 la 11:00 pm

                Inca este in stadiul de proiect. Nici el nu stie ce premii vor fi, daca vor fi… :)))
                Rudolph, poate ca am interpretat eu gresit… Sunt mereu obosita, citesc pe fuga (in diagonala, as spune) si uneori inteleg aiurea. 🙂

              • Februarie 14, 2014 la 7:14 pm

                Pai imi inchipui ca nu vor fi tocmai feminine la asa concurs. Eu am castigat o data un ursulet horific la un concurs (organizat local :D) de taiat ridichi in forma de steluta. Imi inchipui ca organizatoarea n-a banuit vreo clipa ca ar putea castiga un barbat. Foarte gresit! 😀

              • Februarie 14, 2014 la 7:40 pm

                Sigur, vor fi probabil chestii pentru baietii, dar nu stiu daca ne vom duce… Asa mi s-a facut lehamite de intalnirile din Ploiesti… Toti vorbesc numai despre monetizarea blogului, toti sunt specialisti, dar in afara de mine si de Ana, prea putini scot vreun ban cu blogul. 🙂

              • Februarie 14, 2014 la 8:08 pm

                Pai fiecare cu ce-l doare si in mod evident, ii doare 😀

  3. Februarie 2, 2014 la 9:39 am

    Bai, nu m-am enervat de moralitatea aia a unui posibil comportament al meu propriu. M-am enervat ca am avut impresia ca ai afirmat ca un comportament si o fiziologie (si poate si un rationament si sentimentent, desi la astea nu sunt sigur ca te-ai gandit) gay sexuale sunt identic echivalent cu un comportament si o fiziologie (si poate un rationament si
    sentiment) feminin sexuale. Adica, mai calm
    acum, asa cum ca a fi gay e tot aia cu a avea
    tulburare de identitate de gen, plus partea
    aialalta may grava care echivaleaza sexul gay
    cu dorinta intensa de a fi penetrat pe undeva (
    nu neaparat numai anal, desi la asta se
    gandesc mai toti asa din prima), dar si oral, si
    poate si in creier, de ce nu.

    Plus si mai grav si jignitor pt intreaga
    sexualitate umana (feminina si masculina), mai ales ca nu vreau sa zic nici ca pt o femeie sex egal total cu dorinta de a fi asa numai patrunsa pe undeva, chiar si in inima (ca o vampira), nu doar in vagin, e posibila implicatie ca sex egal doar a ne baga p…la
    intr-o cavitate genitala, preferabil a mamei sau
    de fapt mamelor ambelor persoane implicate
    in activitatea sexuala, care desigur ca or fi
    ambele de vina, ca si Eva, de faptul ca Adam e un pasiv apatic si abulic fara umanitate, de fapt mai rau ca un porc, un soi de psihopat
    care nu apartine nici macar de vreun regn
    biologic cu care s-a chinuit mama Natura sa
    implementeze un concept creator fie al ei
    propriu, fie al lui D-zeu, fie chiar si din greseala
    sau hazard, nu neaparat di intentie buna sau
    rea sau simpla jucausa creatoare. Ti-ai bagat
    p..la adica in insasi mama Natura, (ca nu zic
    de D-zeu ca stiu ca si ateu si agnostic e asa
    posibil si chiar permisibil, adica nu in legatura
    cu asta ma strofocam.

    Ceea ce nu e adevarat. Nu e nici tehnic
    adevarat. Nu e nici juridic adevarat. Nu e nici omenesc fiziologic adevarat. Nu e adevarat.
    Nu mai zic ca e si rau educativ pt orice cititor,
    printre care totusi posibil si minori in formare.
    Si persoanepoate mai sensibile sau
    momentan cu dubii, poate vulnerabile.
    Plus nu mai zic ca ce zici tu (sau implicatia a
    ce zici) pare a reprezenta baza unei legislatii
    total Imorale si contraventionala anti
    drepturilor umane si anti Nuremberg din Rep
    Islamica Iran, unde o persoana acuzata de
    comportament gay poate avea destul de des
    condamnarea de a I se schimba fortat sexul
    prin metode chirurgicale (daca nu e
    condamnat la pedeapsa capitala), acest stat fiind de fapt chiar pe locul 2 in lume la nr si poate chiar si la expertiza (prin practica) la operatii de schimbare de sex, (desi acolo chiar fara consimtamant, si fara indicatie, ceea ce
    e criminal international, neetic, orice ai vrea sa zici, si nu reprezinta nici macar castrare punitiva de teroare, asa de gen cum si unii strabuni mai practicau cu unii invinsi de razboi sau dusmani, desi desigur ca nu era ceva civilizat, insa o faceau si vikingii uneori si au mai facut-o si altii).

    Plus mai e si implicatia aia sociala culturala care legitimizeaza in mod la fel de criminal violul unor femei din Africa despre care se
    zvoneste ca poate ar fi lesbiene si ca e ok sa
    fie violate vaginal de barbati cu p..le ca sa devina femei heterosexuale si sa nu mai fie lesbiene, ca si cum lesbiana o fi una care doar ca nu-i face placere sa fie penetrata in vagin si daca s-ar gasi unul ala care stie cum s-o penetreze nu va mai fi lesbiana si va deveni „femeie”, care femeie teoretica doar patrundere in orice conditii asteapta de la mediul ei inconjurator ca suprema speranta si
    scop in viata, plus asa fara placere sau fara sa recunoasca nici o placere (de asta fiind legata si mutilarea genitala feminina a minorelor).

    • Februarie 2, 2014 la 9:55 am

      Pai tu ai ajuns prea departe de la ceva complet tehnic si rautacios gen „bifat x pe lista”. In plus, eu niciodata n-am comparat comportamentul si fiziologia sexuala a barbatilor gay cu cea a femeilor. Asta ai inteles tu (posibil din vina mea scriiturii mele, nu zic nu), dar n-ar putea face genul asta de afirmatie asa cum n-as putea crede ca dupa stanca din fata locuieste Odin cu familia. Pur si simplu nici prin cap nu mi-ar trecut, vreodata, o asa echivalenta. Eu identific persoanele cu sexul aparent si comportamental. Evident, de multe ori identific sau banuiesc ca unul sau altul e gay, dar pentru mine, evident si normal, tot mascul e. La fel, cunosc un tip care e aproape doamna deja si cum nah esti hormonii pe care ii ai eu nu ma pot gandi la el ca la altceva decat sexul aparent, nu genetic. E fata si ii zic Madame. Plus am tendinta sa ma comport mai cu manusi desi tipa ma enerveaza (dar din complet alte motive, fara legatura cu sexul aparent sau genetic, ci fiindca e cotoroanta critica si pisalogeste). Asadar mi-ar fi foarte greu sa pun semnul egal intre gay si fete, dar imi e lejer sa-l pun intre transexuali si ele. Desi cred ca si asa as avea tendinta sa ma port chiar si cu mai multa grija cu aia despre care as afla ca-s de fapt genetic barbati fiindca imi inchipui ca au avut si au o viata complicata din motive sociale si traditionale. Dar am divagat. Deci nu, niciodata, absolut niciodata nu mi-a trecut prin cap ca femeile si gay au aceleasi dorinte, comportament si aspiratii sexuale. La fel cum nu, nu mi-am inchipuit vreodata ca femeile voar doar patrunse. Eu n-am cunoscut-o inca pe asta. Cred ca pe lista oricarei femei sunt mult mai multe lucruri inainte actului sexual. Eu vorbeam aici strict de modalitati rapide de bifare (nu de etica lor, implicatiile social-istorice, filozofie, actiuni umanitare, atitudini sociale, etc).

      • Februarie 2, 2014 la 10:10 am

        Iar nu-s clar, dar ai rabdare, sunt mahmur. Ce vreau sa zic este ca in capul meu, un gay are in continuare nevoile, dorintele, asteptarile si visele oricarui alt mascul al speciei doar ca nu-s indreptate, de cele mai multe ori, spre femei. Exact din motivul asta spuneam eu ca n-am si nu voi avea universul mai larg din punctul de vedere al optiunilor sexuale. Si ii invidiez pe aia care pot gusta din doua lumi. Prin prisma intregii discutii anterioare, sunt convins ca in anumite conditii as putea sa mi-o pun cu un barbat, dar n-as putea niciodata face altceva decat tot ce fac cu o femeie (aici ma refer tehnic, la actul sexual propriu-zis, nu emotional). In plus, cu un barbat, ar avea ca scop strict rezolvarea unei probleme, adica s-ar limita la penetrare-rezolvare-punct. Ori imi dau seama ca asta n-are de-a face deloc cu a fi gay ci mai degraba ca o nevoie primara si atavica de dominare/rezolvare. Nu numai ca nu mi-ar aduce senzatii, placeri sau descoperiri noi, dar e mult mai prozaica (si ne-etica, dar nu asta discutam aici) decat acelasi act cu o femeie. In nici un caz n-as putea simti pentru un barbat ce simt pentru o femeie si cumva imi pare rau, mi se pare un univers sexual si emotional foarte interesant la care eu n-am acces si nu voi avea vreodata. E cumva ca si cum te-ai naste fara un simt si ai incerca sa-ti inchipui sau sa-ti imaginezi cum e. Probabil, evident, exact ca in exemplu de dinainte romantez treaba. Dar zau, cand am ajuns la concluzia a ceea ce ti-am spus mai sus, undeva prin adolescenta (cand, desigur, am avut temeri ca as fi gay din felurite motive) am realizat fara putinta de tagada ca nu-s. Cand i-am comunicat maica-mii concluzia n-a ras chiar atunci, dar cred ca dupa ce-am iesit a ras o luna. Acum am prieteni care se invart foarte usor intre doua lumi si mi se pare misto flexibilitatea asta. Eu insa nu o am. Sunt prozaic in departamentul asta. Dar nu, niciodata n-as pune semnul egal intre gay si femei sau relatiile dintre gay si cele hetero. E alt univers. Pe alocuri foarte asemanator, pe alocuri greu de inteles (daca nu simti din interior dinamica), pe alocuri altfel. Dar eu imi inchipui dinamica dintre doi gay (nu transexuali) tot ca o dinamica intre doi barbati. Cu belele si avantajele rezultate de aici.

    • Februarie 2, 2014 la 10:03 am

      Re la a-mi baga eu aparatul in ochii tai, nu era exhibitionism, ci era simpla jignire agresiva, asa ca si cum ti-as trage un pumn in nas. Ma rog, stiu ca nu e ceva recomandabil. Imi cer scuze, plus ca eu probabil ca mai degraba as tinde sa te palmuiesc asa mai ca la duel intre aristocrati sau la modul ideal chiar poate sa incerc ceva gen un luat de gat in stil Nelson
      decat sa incerc sa practic box. Adica astea cu palme si Nelson macar le-am mai incercat (desi ma rog, in conditii de rivalitate mai semi-amicale, nu chiar 100 % agresive), dar pumni eu chiar ca nu am tras niciodata.

      Re la cum reactioneaza un medic fata de alt coleg medic aflat intr-o stare patologica depinde de profesionalism si experienta. In mod natural omenesc, maj dintre noi tindem sa ne distantam de semenii nostri patologici asa ca tendinta generala. Un medic insa se presupune ca a primit training (teoretic si practic) sa stie ce si cum daca se stabileste o relatie formala medic-pacient, indiferent de ce profesie are pacientul sau ma rog mai rafinat personalizat nuantat chiar cu tinut cont de profesia pacientului, insa cf criterii clinice si etice destul de riguroase profesionale intrinseci, nu bazat asa pe pareri si impresii
      strict personale, insa si medicii sunt oameni.

      • Februarie 2, 2014 la 10:20 am

        Da, dar in urma experientelor mele cu mama si alti medici, eu am dubii serioase legate de ultima afirmatie! (evident, sunt magar, dar nu m-am putut abtine sa nu o spun). De fapt intregul comentariu a fost. Asa, un fel de dorinta de idiot de a o domina si eu o data, la ceva, pe mama. Macar moral. Desi n-ar ajuta. Ca o greseala de a ei nu ar echivala sutele mele.
        Am inteles asta acum (treaz fiind). Cand am citit-o azi-noapte am luat-o ad litteram. Legat de subiect, imi place ideea de duel! Sabii, ca sa fie cinstit, ca cu arma sunt probabil mai bun. Stil Rusia imperiala. Un yard/metru distanta intre varfuri. Chiar mi-ar placea. Si ar fi si istoric rezonant. Din pacate nu se poate :D. Dar ar fi fost misto.

      • Februarie 2, 2014 la 10:20 am

        Re Copenhaga, pt mine e ca acasa. E legat si de niste experiente anterioare personale mai de demult din copilarie, dar si de momentul si experientele de cum am mai evoluat ca adult mai incoace. Chiar am scris pe undeva odata cand m-am intors odata aici de la Londra, ca am avut senzatia aia pe care nu o mai avusesem de destula vreme de intors acasa. Dar eu mai am un alt acasa oarecum chiar usor mai emotiv si parca si usor o idee asa mai vag spiritual in plus de simple amintiri de experiente concrete despre care am
        memorii reale, ala fiind legat de Oceanul Pacific, unde eu de cate ori am fost pe diverse tarmuri ale lui zau am simtit asa o afinitate mai greu
        explicabila. Si inca sunt asa ferm decis sa incerc sa vad cum pot implementa practic si legal si administrativ in viitor vointa mea (vrerea si cererea mea) chiar serioasa si rationala ca dupa ce decedez (sper cat mai distant
        in viitor posibil) ca trupul meu sa fie
        cremat si cenusa lui sa fie lasata sa se
        scufunde in apele Oceanului Pacific,
        indiferent de pe langa care tarm,
        desigur in conditii de legalitate locala si internationala aplicabile.

        • Februarie 2, 2014 la 10:24 am

          Pai inteleg asa ma simt eu la Bergen. Ba chiar, am avut neplacuta supriza sa nu ma mai simt acasa la Moscova, cand am mers ultima data. Ce e drept am ajuns acolo si in niste conditii mai ciudatele, dar tot nu m-am simtit chiar deloc acasa si mi s-a parut foarte ciudat. Mai ales ca eu eram Moscovit intens, Moscova era a mea. Acum e a altora. Si nici cu oamenii nu prea rezonez (cumva stau sa ma gandesc ca de fapt n-am rezonat natural niciodata, doar ma adaptam la cultura locului, dar ei tot ciudatul ala cu ma-sa si fra-su ma vedeau). Ce au ramas la fel sunt prietenii mei, dar asta e altceva, ne leaga mult mai mult decat un oras.

        • Februarie 2, 2014 la 10:39 am

          P.S. Sincer te rog sa nu cumva sa ma lasi sa am eu ultimul cuvant sub aceasta discutie, mai ales nu asta asa testamentar, pt ca efectiv nu-mi place sa-mi asum aceasta raspundere si zau, nu e nici stilul meu. Adica eu chiar nu prea rezonez cu dorinta de leadership si de raspundere
          asociata ei. Eu chiar nu am ambitie ierarhica de genul asta final answer.

          Mai era ceva de clarificat, re
          seductie vs cucerire, despre care
          am comentat chiar recent pe
          larg pe blogul lui Cuvanta sub un articol care avea in titlu unul din cuvintele astea, (dar iar am uitat care din ele !), pt ca m-a intrigat
          chiar ca si eu confundasem initial pe una cu alta, si dupa aia am vrut sa ma corectez si sa clarific, plus sa comentez in plus asa mai on topic, dar si acolo, zau daca a citit sau inteles cineva ce voiam eu sa zic, sau sa explic, sau pur si simplu nu I-a interesat ca s-ar putea sa existe o diferenta intre astea, pe care pe mine chiar ma interesase sa o dezvolt asa, din simpla curiozitate personala.

          • Februarie 2, 2014 la 12:12 pm

            Pai reiese ca te-am lasat sa ai ultimul cuvant? Daca da, pai stai asteapta sa-mi revin si eu ca sa redevin partener de discutie potent. 😀

      • Februarie 2, 2014 la 10:20 am

        Nici eu nu prea dau pumni ca nu vreau sa ajung la puscarie, mai ales cand oponentul e mai mititel. Eu in general imping din cale.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: